درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

اوفی(رو ف تشدید داره)

امروز کنکور آخر را هم دادیم و.... خلاص!... وزارت بهداشت ظاهرا پولدار تر از وزارت علوم و سازمان سنجش و غیره است!... امروز بهمون کیک 2قلو دادن با آب معدنی و آب میوه!:دی... ولی واسه کنکور سراسری سازمان سنجش بهمون بیسکوییت پتی بور کوچولویی دادن با آب معدنی:دی... واسه کنکور دانشگاه آزاد... ویفر موزی صد تومنی!.. تازه آب معدنی هم ندادن!..:دی... تازه دفترچه کنکورم بهمون دادن!  بیشتر شرکت کننده ها!.. یعنی 90 درصد! از بچه های دانشگاه خودمون بودن!... جالبه!... تهران هم بیشتر شرکت کننده ها دزفولی بودن!....

2ساعت قبل آزمون حرکت کردیم رفتیم اهواز!!!.... 1ساعته رسیدیم!... بیشتر طول راه بابا داشت برام حرف میزد!.... هی بهش میگم بابا بیا کتاب بنویس قبول نمیکنه!.... میگه وقت ندارم!... ولی فکر کنم بدش نیومد از پیشنهادم!.... باز هم روش کار میکنم ببینم قبول میکنه یا نه!....  

.

.

.

حالا وقتشه که نفس راحتی بکشم و .... به تمام کارهایی که تو این مدت فرصت انجامشونو نداشتم برسم... اولین کار اینه که... تمام کتاب هامو جمع کنم... و روی میز تحریرم را خلوت کنم و یه پازل هزار تیکه ی جدید باز کنم و ترتیبشو بدم.....

دوستم داره برامون یه کارایی میکنه... که جا داره از زحمات فراوانش تشکر ویژه به عمل بیارم!..... شاید یه کارایی بکنیم که تابستونمون الکی الکی از چنگمون در نره....:دی!...

نظرات 12 + ارسال نظر
زهرا جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 17:33 http://tafakkorat.blogsky.com

بیا هم دیگه را بلینکانیم.البته شما اول منو بلینک بعد من شمارا

میم جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 17:44 http://haftchenar.blogfa.com

یه روزائی فکر می کنم محکوم شدیم که تا آخر عمرمون استرس امتحان بکشیم، به هر صورت موفق باشی و استرس آزمون دکترا در پیش داشته باشی.

Patogh98 جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 17:49 http://www.Patogh98.Com

سلام . خسته نباشی ... واقعا تبریک میگم وبلاگ خوبی داری ..... سایت پاتوق 98 هر روز با مطالب جدید و جالب به روز میشود و شما میتوانید با مراجعه روزانه به سایت از مطالب و عکسهای جدید در سایت خود استفاده نمایید . لطفا لینک ما را با نام : پایگاه سرگرمی www.Patogh98.Com پاتوق98 در وبلاگتان قرار داده و اطلا ع دهید تا لینک شوید .... با تشکر فراوان

مریم جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 18:24 http://mosafer777.blogfa.com

سلام
خسته نباشی امیدوارم از این همه استرس نتیجه بگیری

روناش جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 18:48 http://www.ccc4.blogfa.com

با تشدید خوندمش...

م.اسفند شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 00:10

سلام!!!!!!!!!!!
من وبت رو از روی وب نرگس پیدا کردم!
خوشحال میشم اگه به وبم سر بزنی،نظر یادت نره!
راستی از صمیم قلب بهت تبریک میگم،واقعا که کنکور عذاب الیمه!!!!!!!!!

شما که لینک وبتو نذاشتی که

دختراردیبهشتی شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 00:42

دی دیری دیری دین دریین دیرین..رد شدیم..
ببین این رد ایهام داشت.
هم رد شدیم و راحت، هم رد شدیمو مردود!!!
ولی کلا..

کاش خوب میدادیم مهر میرفتیم کلاس.

محسن ( دزنگار ) شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 14:55 http://dez-negar.blogfa.com

سلام .
مبارکه !‌ یعنی تبریک...کنکور دادی و راحت شدی .
حالا بشین یه نفس کاملاً راحت بکش واسه خودت .
یه پازل جدید میخوای درست کنی ! سالها پیش ( ! ) عکس اون یکی رو که گفتی درست کردی قرار بود بزاری ! ولی عکسی نذاشتی و به دست فراموشی سپرده شد!
یاد حرف عمو افتادم که برای امتحان تخصص دکتری گفت بیسکویت و آب معدنی که بهمون دادن هفتصد هزار تومن برام هزینه داشت ! ( هزینه ثبت نام تو آزمون + کتاب هایی که خریده بود )
---------------
اون ":دی" آخر رو خوب اومدی !

م.اسفند شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 14:58

وای!!!!!!!!!!!شرمنده
www.man72.blogfa.com

نرگس شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 20:01

فاطی هم همش میگه راحت شدم تموم شد. یه جوری میگید انگاری تموم وقتتون رو داشتین واسه کنکور درس می خوندین! مخصوصا این کنکور آخری.
مگه اینکه استرسش رو داشته باشین

حالا من وقت نذاشتم ولی فاطی که........

نرگس یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 09:45

فاطی!!! من که خواهرشم بهتون تضمین میدم که فاطی واسه این کنکور آخری هیچ نخوند. تا می خواست کتابی باز کنه بهش می گفتم ده نفر (درسته؟) بیشتر نمی خواد قبول نمیشی اونم کتابو می بست..دی

در عوض واسه سراسری و آزاد.......

مهتاب سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 15:03


خیلی معنی در این شکلک نهفته س ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد