درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روزمره

به سلامتی آفرینش و بهشتی هم به جرگه ی خیابانهای یک طرفه پیوستند..... چه کار مسخره ای... من فکر میکنم بهتر بود آفرینشو پارک مطلقا ممنوع میکردند و میذاشتن همون 2طرفه بمونه.... بهشتی که از وقتی سر شریعتی بریدگی نداره خود به خود خلوت شده دیگه دلیلی واسه یه طرفه بودنش نیست فکر کنم!... چه برنامه های مسخره ای میریزند واقعا!.... سر فردوسی طالقانی هم که میخوان چراغ قرمز بزنن!.... اه اه اه.... شب که میشه بیشتر وقت ها ترافیک بنزین خونه وضعیت فجیعی را تو خیابون طالقانی بوجود میاره.... ولی طرح برعکس یه طرفه شدن خیابون طالقانی رو خوب اومدن.... به نظر من که خیلی جواب داد... ترافیک طالقانی از بین رفت و دیگه ملت به یه طرفه شدنش عادت کردن... این وسط چیزی که خیلی اعصابمو به هم میریزه اینه که فک کنم 3 ماهه که خیابون امام مشکل داره و بصورت لاک پشتی  دارن درستش درستش میکنن.... و روزهای جمعه که خیابان خلوت تره و باید دوبل کار کنند تا زودتر کارها تموم شه کارشونو تعطیل میکنن!!!.....  

.

خب بگذریم......

.

.

.

دیروز رفتم پیش یه دندون پزشک... چند تا سوال ازش داشتم.... یه نفر زیر دست دکتره بود... خانم منشی گفت برو تو در حین اینکه دکتر کارشو انجام میده با شما هم صحبت میکنه..... رفتم تو.... دندون پزشکه به شدت شپش بود!!!.... یونیتش کثیف.... تازه معلوم بود جدید خریده بودش... هنوز پلاستیک های بعضی قسمت هاشو در نیاورده بود.... بقیه ی دستگاه هاش همه زنگ زده.... یه اتوکلاو داشت حد اقل مال 30 سال پیش بود دستگاهه!!... دیواره هاش همش زنگ زده.... زمین مطبش چرکولک..... ولی خود دکتره ادم خوبی بود... خیلی خیلی تحویلم گرفت.... خیلی تشویقم کرد.... و کمی تا قستی راهنمایی هاش برام مفید بود...

نظرات 13 + ارسال نظر
مهتاب جمعه 11 تیر 1389 ساعت 14:21 http://www.dezrood.blogfa.com

ای کاش انقد که میگی ادم خوبی بود ... ی کم هم تو مرتب بودن خوب بود ...

من میدونم اتوکلاو چیهمیدونی از کجا یاد گرفتم؟ اون روز یکی اومد تحقیق میخواست درباره اتوکلاو بعد منم یاد گرفتم خودش بلد نبود میگفت درباره اون میخام!! گفتم چی؟؟ گفت اووووونننننن... بعد املاش رو هم بلد نبودمیگفتم بنویس مینوشت "اوون" انگلیسیش بلد نبود. فقط میگفت جزء وسایل پزشکیه!!
حالا بگزریم...میخواستم بگم اینجا هم همیطوره...حالا بزار موقه افتتاحش ببین چه تقدیر و تشکری میکنن از مدیران شهری برای همین لاکپشتی کار کردنشون... حالا اینجا یه تابلو هم میزنن مینویسن هم شهریان عزیز با عرض معذرت مسیر فلان جا در حال انجام عملیات عمرانی هستیم لطفا از مسیر های جایگزین استفاده کنید. از همکاری شما سپاسگزاریم!!
و در ضمن....اگر توقف ممنوع هم کنن تا هر 2 متر یه افسر نباشه معنی پارکینگ میده

احسان جمعه 11 تیر 1389 ساعت 17:30 http://kajopich.blogfa.com

من کشته ی این مهندسی شهری شهرداری دزفولم!!!!!!

محسن ( دزنگار ) جمعه 11 تیر 1389 ساعت 18:01 http://dez-negar.blogfa.com

سلام .
آفرینش رو که 5 شنبه از پسر عموم فهمیدم ؛ امّا هنوز نمیدونم کدوم طرفه یک طرفس ؟!
امّا بهشتی رو الان از طریق وبلاگ الی پلی متوجه شدم !
حواست هست ؟ وبلاگت جنبه ی اطلاع رسانی هم داره !
چراغ قرمز فردوسی طالقانی رو هم نمیدونستم ! فکر کنم کلاً من تو شهر نیستم ! چون از هیچی خبر ندارم !
از خیلی وقت پیش میگفتم ؛ اگه خیابون امام ؛ طالقانی و آفرینش کلاً پارک ممنوع بشن؛ مشکل ترافیکشون کاملاً‌ حل میشه .
البته برای این کار باید پارکینگ جدید ساخته بشه که البته یه طبقاتی خیلی بزرگ تو خیابون طالقانی داره ساخته میشه .
خب بگذریم....... (‌ !‌ )
انصافاً‌ تعریفت از مطب دکتر دندونپزشک خیلی باحال بود !

راستی ! بهشتی و آفرینش به کدوم طرف یک طرفه شدن ؟!

Manijeh جمعه 11 تیر 1389 ساعت 18:11 http://manijhe.blogsky.com/

درودهای فراوان به مدیر مسئول وبلاگ:
همکار عزیز، وبلاگ خوب، زیبا و ارزشمندی دارید. شما را به وبلاگ عشق من ایران با مقاله کشور سوسیالیستی کره شمالی، جهنم روی زمین، به روز گردیده شده دعوت می کنم0 از نقدهای خوبتان دریغ نورزید با تشکر منیژه اسکوئی


POTK جمعه 11 تیر 1389 ساعت 20:48 http://www.potk.blogfa.com

خانه از پای بست ویران است
خواجه درفکر نقش ایوان است!!!
مثل بزک کردن علی عربه می مونه (هرکی میشناسدش می فهمه منظورم چیه!)

مریم شنبه 12 تیر 1389 ساعت 10:13 http://mosafer777.blogfa.com

سلام
وقتی از رادیو یه طرفه شدن آفرینش اونم فقط حدفاصلی که من بهش احتیاج دارم رو شنیدم آه از نهادم برآمد
دکتر تحویلت گرفته عزیزم بخاطر اینکه مخت رو بزنه و توجه به چیزای دیگه رو ازت بگیره

امین شنبه 12 تیر 1389 ساعت 10:40

من که پسرم باید بیام و اخبار ترافیک رو از وب شما آگاه شم !!...

امین شنبه 12 تیر 1389 ساعت 10:42

دکتر آدم خوبی بود... به من چه ؟

آرش شنبه 12 تیر 1389 ساعت 14:54 http://www.roshanieshab.blogfa.com/

سلام عزیز
بالاخره آپ کردم ...
بیا یه سر بزن
منتظرم ها

سید رضا شنبه 12 تیر 1389 ساعت 18:19 http://srsreza.blogfa.com

سلام....شهردار خوبی داریم انصافاً ولی شهرداری خوبی نداریم.

کامیار شنبه 12 تیر 1389 ساعت 23:08

سلام الی
آپ کردم
ی کم یاد خاطرات دانشجویی میفتی !!!

راستی اینا ک نوشتی بیشتر واسه ی اونایی مهمه ک ماشین دارن

ما که ...

پوپک یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 08:29 http://dezfeeli.blogfa.com

سلام به الی عزیز
من برگشتم .
دلم براتون تنگ شده بود .
دیشب تا صبح بیدار بودم اما با این حال تا جایی که تونستم روزمره های زیباتو با اون نثر ساده و روان خوندم .
یه نکته ای هست که میخوام بگم: منم خانمهایی رو که موقع حرف زدن پشت شوهراشون قایم میشن دیدم یا در حضور جمع جسارت حرف زدن ندارند. من فکر میکنم علتش سلطه بیش از حد بعضی مردا به زنهاشونه که جرات حرف زدن و کلا شهامت اظهار وجود رو از زن میگیره.
آپ کردم
خوشحال میشم تشریف بیاری
این چند روز که دزفولم سعی میکنم سفرنامه ام رو تکمیل کنم
بهم سربزن
موفق باشی و سربلند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد