درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

سیاست

خیلی ادم بی سیاستی هستم.... نمونه ی بارز بی سیاستیم هم میتونه وبلاگم باشه!... چون خیلی راحت همه چیزو توش مینویسم!... خیلی از کسانی که وبلاگمو میخونن منو از نزدیک میشناسن.... من راحت حرفمو میزنم.... چیزی را از دیگران پنهان نمیکنم...!!.... 

 

 

امشب از یه نفر یه چیز خیلی خیلی معمولی پرسیدم!.... یه چیزی که انتظار داشتم اونقدر بهم اعتماد داشه باشه و من اونقدر بهش نزدیک هستم که بهم بگه!... ولی نگفت!.... این در حالیه که من اگه بخوام آب بخورم بهش میگم..... کمی دلم خورده شد!....  

 

 

 

ادامه ی مطلب روزمره است!.. اونایی که حوصله خوندن متن های تکراری ندارن نرن!

اه اه اه... خیابون شریعتی را به گند کشیدن...این چه وضعشه... پس این زیر گذر ها را واسه چی زدن.... فرقی که نکرده که.... کشته منو این مدیریت ترافیک شهریشون!.... ولی با یه چیزی خیلی حال کردم امروز.... خیابون آفرینش که یه طرفه شده.. ملت که از طالقانی میرن سمت شریعتی.. نمیدونن که تمام خیابان متعلق به خودشونه و فکر میکنن ممکنه از لاین کناری ماشین از مقابل بیاد.. بعد همشون پشت سر هم یه مسیر تشکیل میدن و یه لاین خالیه خالیه... منم چند روزه گازشو میگیرم و از همشون سبقت میگیرم... آی حال میده....

.

.

.

ها!.... اینو میخواستم بگم.. یه مشکلی که تو شهر هست و به نظر من باید درست شه... اینه که... وقتی خیابونی را ورود ممنوع میکنند و مامور میذارن سر خیابون که ملت بفهمن اونجا ورود ممنوعه.... باید اعلام کنند این خیابان برای موتورسیکلت ها هم ورود ممنوعه...  !!... خب این نظر شخصی و غیر کارشناسانه ی منه!..

.

.

.

اول جاده ی دزفول اهواز پیش دانشگاه پیام نور... 12 تا سرعت گیر زدن....  آدم بره تو اون جاده حالش گرفته میشه!... اگه میخواستین برین اهواز از جاده بن جعفر برید.. تازه هم آسفالتش کردن... خلوت تر هم هست...

.

.

.

خو دیگه همین!

آخر وقت یه خانم و آقایی اومده بودن... کرمانشاهی بودن... با بچه شون!... لباس خنک میخواستن!... بچه شون لپاش سرخ... داشتم براشون لباس باز میکردم... اون چیزی که میخواستن و مد نرشون بودو ما نداشتیم.... بچه خودشو میکشوند سمت من میخواست بیاد بغلم.... نازی..... بغلش کردم... به مامان و باباهه گفتم هرچی خواستین خودتون بردارید!.. بچه را بردم سمت اسباب بازیا... یه ماشین قرمز کوچیکی دادم دستش!... بچه عاشقم شد... نازی.... دیگه مگه میرفت پیش مامانش!... هر بچه ای بیاد تو مغازمون واسه من شیرین کاری کنه ضرر نمیبینه من بهش جایزه میدم...:دی...

نظرات 16 + ارسال نظر
رامک سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 01:08 http://letterbox.blogfa.com

تو کار خودت را بکن. لزوما همه نباید به اصطلاح "با سیاست" باشن که

Manijeh سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 01:40 http://manijhe.blogsky.com/

درودهای فراوان به مدیر مسئول وبلاگ:
همکار عزیز، وبلاگ با ارزشمند، مفید و خوبی ایجاد کرده اید. مقاله مارکسیسم ویرانگر و در خدمت استعمارگران غرب، به روز گردیده، شما را به بازدید از وبلاگ عشق من ایران دعوت می کنم0 از نقدهای خوبتان دریغ نورزید با تشکر منیژه اسکوئی

رضا سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 02:11 http://azsefr.blogfa.com/

سلام
خوبی؟
خوشی؟
ممنونم که اومدی
در مورد بس سیاستی بگم که
اونا چیزی به اسم شعور ندارن
من خودم با این ادما زیاد برخورد کردم
و ادمایی مثل تو که البته منم تقریبا اینشکلیم ادم صادق و بی ریا خطاب میشه
یه سوال
این مغازتون کجاست من بیام بهم ماشین بدید؟

سید رضا سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 08:37 http://srsreza.blogfa.com

سلام الی.سید مسیح را بیارم خوش به حالش میشه.مگه نه؟

البته که خوش به حالش میشه....... ولی اینا همش در صورتیه که از من خوشش بیاد و برام شیرین کاری کنه....

روناش سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 10:14 http://ccc4.blogfa.com

معظلات شهری تمومی نداره..بلکه شروعی نو داره از قبیل همین خیابان آفرینش...
میگم یه مهدکودک هم اونجا بزنین دیگه همه چی تکمیل میشه ها...مثلا پدر مادرا که میخوان خرید کنن بچشون رو بزارن اونجا..جالبه نه؟

آرون سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 10:57

بی سیاست نیستی! چون من که شک دارم کسی تو رو بشناسه!
آپیدم!!!!!!!!!!1

عبدالکوروش سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 11:51 http://www.potk.blogfa.com

سید مسیح؟!!!!!!!! این دیگه واقعا نوبره... همون عبدالکوروش میذاشت بهتر بود. من نمی دونم قحط اسم اومده تو این مملکت؟ سید مسیح !!! البته غیر از این هم انتظاری نمیره که طره که سیده ایم بچه شو بزاره مثلا فرامرز... سید فرامرز
لیاقت اینا همین اسمهای زمخت عربیه...

طرز فکرت همطراز بابابزرگمه... بلکم به قرن ها قبل از اون برمیگرده جناب عبدالکورش

محسن ( دزنگار ) سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 13:07 http://dez-negar.blogfa.com

در مورد این آدم های "بی سیاست" .
فکر کنم بگیم صادق و رو راست بهتر باشه .
من از این آدما خوشم میاد .
خودمم 99% اینطوریم .
اگه من به جای تو بودم...خیلی دلم خورده میشد !
دوست ندارم از کسی سوالی بپرسم و جوابمو نده یا یه جوری دست به سرم کنه .
------------
خیابون شریعتی که کلاً هیچ وقت فکر نکنم ترافیکش درست بشه ! اصلاً نافشو با ترافیک بریدن ! ولی ظهر و نصف شب خلوته ! یعنی دقیقاً همون موقعی که من میرم تو شریعتی . یعنی نصف شب !
در مورد خیابون آفرینش از وقتی یه طرفه شده من گذرم نیفتاده ؛ ولی باید جالب باشه ؛ خیابون یه طرفه همه از یه لاین برن ! اگه رفتم از تجربه الی پلی استفده میکنم !
ببین ! تو دزفیل ! همه جا ؛ برای عبور سِکِل آزاد میباشد ! هیج محدودیتی هم درکار نیست ! (‌ البته متاسفانه ) .
وقتی تو آفرینش گازشو میگیری ؛ حواستو به سکلیا که از رو به رو میان بده !
اون سرعت گیرای رو به رو پیام نور ؛‌همین بس که یه بار با 120 تا سرعت از روشون رد شدیم ! بیچاره کمک های ماشین ! سر من یکی که خورد به سقف !
اگه من بیام شیرین کاری کنم ؛ چیزی گیرم میاد ؟
ماشین ؟ هواپیما ؟ هلیکوپتر یا عروسک ؟!

محسن ( دزنگار ) سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 13:10 http://dez-negar.blogfa.com

فکر کنم تو کامنت قبلی زیادی حرف زدم !

کامیار سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 13:11

سلام الی
منم یه مدت همین حس رو داشتم ولی حالا دیگه واسم مهم نیس

راستی مغازتون لباس پسرونه هم داره ؟؟؟
شلوار جین جدید دارین ؟

آدرس بده بیایم خرید
تخفیف هم که میدی دیگه , نه ؟

یاس سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 15:38 http://GHANDAN556.BLOGFA.COM

واییییییییییی عینه من!اصلا ادم بی سیاست
تره من پیدا نمیشه!همیشه همه چی رو میگم روراست!
من که از این جاده ماده ها سر در نمیارم!
ولیییییییی منم بچه چوچولوی ناز خیلی دوس دارم!
اولین شرطش اینه که باد تپل مپل باشه!:دی...

مصطفی سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 19:09

سلام

کاملا احساستونو درک میکنم چون همین چند روز پیش من به یکی از دوستام اعتماد کردمو یه رازو واسش گفتم و انتظار داشتم اونم بگه مشکلشو ولی ....

ماشاالله خوب حساب خیابونا دستتونه هان من که هم ماین دارم هم موتور اینقد دقیق نمیدونم اوضاعشونو یا شایدم توجه خاصی نداشتم بهشون.

فکر میکنم اولین باره واستون کامنت میذارم. تعریف بیجا نمیکنم ولی جدا چون همشهری هستیم از وبتون خوشم اومد

موفق
خدافظی

سید رضا سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 19:34 http://srsreza.blogfa.com

سلام الی .تفکرات این کسی که در مورد سید مسیح ما نظر داده جالبه و متاسف شدم کمی برای تفکراتشان.خدا همه ما را ادب عطا فرماید.آمین

آمین

عبدالکوروش سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 20:01 http://www.potk.blogfa.com

آخی خدا رحمت کنه بابازرگ مرحومتون رو. از تعریفهای شما مشهوده که چه آدم روشنفکری بودن ایشون. ولی متاسفانه نوه شون اصلا بهشون نرفته. اشکال نداره.

پوپک چهارشنبه 16 تیر 1389 ساعت 01:54 http://dezfeeli.blogfa.com

سلام الی جون
همچین بی سیاست هم نیستی
نمونش پاسخیه که به کامنت اول سید رضا دادی
به هر حال هرکی یه اخلاقی داره .
بعضیا اصولا ترسو هستن یا شاید بشه گفت محافظه کارن
یا شاید هم از بروز واقعیتی میترسن
و خیلیا هم چیزی برا پنهان کردن ندارن که بخوان سیاست بازی در آرن
در هر حال خودتو برا چیزای بی اهمیت دل ناگرون نکن

من پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 19:36

یعنی ای زهرمار اگه منظورت با من بود

اونی که منظورم باهاش بود ساعت ۱۹:۳۶ یعنی وقتی این کامنت اینجا ثبت شده پیشم بود!!...

پس شما؟

نه منظورم با شما نبود!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد