درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

!!

مدتیه بعضی از وبلاگ ها را که باز میکنم آخرین پستشون نمیاد و همون پست قبلیشون میاد... در صورتی که میدوم آپ کردن و آپشونو تو گوگل ریدر خوندم!!.... 

 

همچنین... وبلاگ ها را باز میکنم تو قسمت کامنت ها نوشته نظرات ۰ ولی وقتی باز میکنم میبینم چند تا کامنت دارن!!! 

 

هیستوریمو پاک میکنم باز هم این قضیه ادامه داره!! 

 

ویندوز عوض کردم بازم .... چیزی عوض نشد!! 

 

عجیبه! 

 

-------------------------------------------- 

 

 

آخیش..... 

 

دست بلاگ اسکی درد نکنه بخاطر اینکه امکان نوشتن مطلب با رمز را برای ما فراهم کرد بالاخره. 

نظرات 7 + ارسال نظر
محسن ( دزنگار ) جمعه 15 مرداد 1389 ساعت 19:59 http://dez-negar.blogfa.com

سلام .
اون قضیه ی گوگل ریدر که حتماً آپ رو پاک کردن .
در مورد نظرات ؛ این مشکل بلاگفاس . کامنت ها رو که تایید میکنی ؛ تعداد نظرات درست نمایش داده نمیشه .
یعنی آپدیت نمیشه ؛ اگه قبل از تایید 5 کامنت باشه ؛ بعد از تایید هم همون 5 کامنته ؛ مگه اینکه مدیر وبلاگ یه بار بره تو قسمت ویرایش قالب و کلید ثبت قالب وبلاگ رو بزنه ؛ تا تعداد کامنت ها درست نشون داده بشه .
در مورد مطلب رمز دار ؛ بهتون تبریک عرض میکنم بلاگ اسکای ای ها !!!
--------------
در مورد آپ من ؛ وقتی از تو گوگل ریدر کلیک میکنی ؛ مستقیم میره به ادامه مطلب ؛ و همون 3 تا عکس رو میبینی ؛ ولی اگه بخوای اصل مطلب رو ببینی ؛ باید از آدرس اصلی وبلاگ ؛ یعنی همین آدرسی که زیر کامنته وارد بشی . یعنی رو این آدرس کلیک کنی ؛ خود مطلب رو بخونی ( مطلب و عکسها در صفحه اصلی ) و بعدش به ادامه مطلب بری و بقیه رو ببینی ؛ این قضیه برای همه وبلاگهای بلاگفا که ادامه مطلب دارن ؛ تو گوگل ریدر صدق میکنه .
=============
ببین چقدر اطلاعات دادم ! اگه کمی دیگه کامنت بزارم فکر کنم روش ساخت ویندوز رو هم توضیح بدم !
================
حالا یه کاری کن ؛ دوباره به وبلاگم بیا و از همین روشی که گفتم مطلب رو ببین و دوباره کامنت بزار! باشه ؟ بیای هاااا ! منتظرم !

محسن ( دزنگار ) جمعه 15 مرداد 1389 ساعت 20:05 http://dez-negar.blogfa.com

میدونی الان دارم به چی فکر میکنم ؟
اینکه چرا آپت تو گوگل ریدر نیست !
اینکه چرا همیشه آپ تو دیر میاد تو گوگل ریدر !
چرا واقعاً ؟!

نرگس جمعه 15 مرداد 1389 ساعت 21:07 http://www.ghalbe-shishei.persianblog.ir


وقتی که نبودین یه مدت بلاگفا قاطی کرده بود که هنوز اثراتش باقیه
مشکل از سیستم تو نبوده مشکل بلاگفاست

احسان جمعه 15 مرداد 1389 ساعت 21:49 http://kajopich.blogfa.com

تو گوگل ریدر وقتی میری از تو منوهای توش گزینه ی refresh رو بزن ...

نه با گوگل ریدر مشکلی ندارم!!!


مشکل باز شدن آخرین پست بعضی از وبلاگ هاست!

خلوت نشین جمعه 15 مرداد 1389 ساعت 22:58 http://khalvat-neshin.blogfa.com

این مشکل نظرات گویا از بلاگفاست !


آخه واسه منم زیاد پیش اومده !

آرون شنبه 16 مرداد 1389 ساعت 00:23

خوش به حال پارسیبلاگــــــــــــــــ!!!!!!
البت یه بار هم پارسیبلاگ اینجور شد من یادمه!

پ.نون شنبه 16 مرداد 1389 ساعت 01:16

کنترل افپنج علاج کارته :)

از کیچ نمی‌خونه صاف می‌ره سراصل مطلب.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد