درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

چند نکته

یادمه چند سال پیش اون موقع که من وبلاگ نویس نبودم و فقط خواننده بودم... مهران ۶۷ (دزفول نت)تو وبلاگش یه پست صوتی گذاشته بود.... که خیلی برای من جدید بود و خیلی خوشم اومد... هرچند این کار را ادامه نداد ولی.... ایده ی جالبی بود.... 

 

حالا وبلاگ های پر بازدیدی مث گوریل فهیم و کرگدن و اینا پست های صوتی متوالی دارن.... و چقدر هم پر طرفدار...  

 

.

 

وب گپ هم انتخابات وبلاگی راه انداخته.... برام خیلی جالبه.... من خیلی وبلاگ ها را میخونم که پر بازدید نیستن ولی واقعا مطالبشون حرف نداره.... و نویسنده هاشون به معنای واقعی نویسنده هستن.... چند تا از این وبلاگ های کاندید شده را خوندم.... درسته که وبلاگ های خوبی هستند... یعضیاشون که عالی مینویسن ولی... هستند وبلاگ هایی که قابلیت انتخاب شدن به عنوان بهترین وبلاگ ها را دارند ولی ناشناخته هستند...... 

 

 

انتخاب اسم وبلاگ هم میتونه نقش مهمی تو میزان بازدید داشته باشه..... 

 

 

اینو میخواستم بگم..... 

 

۱)تبلیغات تو شناخته شدن افراد نقش بسیار مهمی داره 

 

۲)پارتی داشتن تو هر جایی و هر زمینه ای شانس مهمی تلقی میشه 

 

۳)اونایی که بدون معرفی شدن و بدون پارتی به جایی میرسن خیلی خیلی با استعداد هستند.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی جمعه 3 دی 1389 ساعت 12:38

مرکز شهر:
طبیعت ماکرو دزفول در لنز دوربین
http://dt24.blogfa.com/post-124.aspx

.
.
مطلب شیدونه با یه سری مطلب و عکس کاملتر شد.
http://dt24.blogfa.com/post-123.aspx

دل من به نظرات شما خوشه

merhan جمعه 3 دی 1389 ساعت 20:08

نه بابا مهران 67 یک آدم مزخرفیه که نگو
من دیدمش
دیوونس یارو

مهران اگه ممکنه لینک اون پستتو بده بزارم تو وب ملت ببینن

حسن فریدی دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 22:03 http://www.kolool.blogfa.com

باسلام
ازیادداشت های این هفته 3 دی به نظر من مهم بود بقیه هم تجارب شخصی است برای افرادی که تجربه نکردندمی تواند جالب باشد چنانچه کمی عمق پیدا کنند جالب تر هم می شوند
با آرزوی موفقیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد