درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روزمره

وقتی واسه یه چیزی یا یه اتفاقی لحظه شماری کنی... جونت بالا میاد و اون روز نمیاد... ولی وقتی لحظه شماری نمیکنی.... یه روز اتفاقی بیدار میشی به تقویم نگاه میکنی و با خودت میگی عه!!.. چه زود گذشت!!....:دی.... 

 

---------------------------------------------------- 

 

 

سر کلاس... یه آقایی کنارم بود... استاد تمرین حل میکرد... کمی دیر رسیده بودم نمیدونستم این تمرینا که داره حل میکنه مال کجاس!... بهش گفتم ببین اینا همون تمریناییه که استاد برامون میل کرده؟.... گفت مگه استاد برامون تمرین میل کرده؟.... گفتم آره!!... گفت نه!!.. فک کنم اینا اون تمریناییه که کپی زدیم!... گفتم مگه تمرین کپی زدیم!... گفت آره!!... بعد کلاس فهمیدیم اینا نه اوناییه که میل زده نه اوناییه که کپی زدیم!!!.... 

 

--------------------------------------------------- 

 

آخی!.... دیروز یکی از دوستامون داشت درد و دل میکرد و از مشکلاتشون تو خونه دانشجویی میگفت!!... گفت یکی از دخترا همدانیه!... مامانش براش ظرف یه بار مصرف میخره یه وقت بچه ظرف نشوره!!!.... چه مامانی 

 

خب... اینکه چیزی نیست!... مامان منم دیروز زنگ زد گفت عمو میخواد بیاد تهران چی احتیاج داری بدم برات بیاره!!... منم بهش گفتم ظرف یه بار مصرف.. با یه مقداری قرمه سبزی فریز شده!!....

 

---------------------------------------------------- 

 

شما بفرمایید شام نگاه میکنید؟.... من که جمعه از ساعت ۳ تا ۸ شب میخکوب بودم پای تیوی!.... مدت ها بود انقدر با علاقه پای تیوی ننشسته بودم... بعد تمام هفته نمیبینم که جمعه یه باره با هم ببینم!!... برنامه ای فوق العاده جذاب برای آدم های شیکمو و اهل آشپزی!!..... به همه دیدنشو پیشنهاد میکنم....

نظرات 3 + ارسال نظر
merhan دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 10:51

الی من حتی ژاکت هم نمی پوشم
یه پیرهن،یه کاپشن با دمپایی
اصلا هم سردم نمیشه
دوسس دارم، میخوام ازدواجس کنم،برام میگیریس؟؟؟

چیو؟

کیو؟

تو فقط اشاره کن...

دختراردیبهشتی سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 15:33

به آقا میگفتی بیاد تو رو بگیره تو رو خدا...
انقد با هم تفاهم مشنگی دارید..ولی لطفا بچه هاتو نفرست با بچه های من بازی کنن

دختراردیبهشتی سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 15:35

الی منم اشاره کنم واسم میگیریش؟؟؟
..
میگم این خیلی کاره مضخرفیه که ما میکنیم..همش منتظر یه چیزی هستیم..یالا این سه ماه تموم شه فلان شه کی شه تابستون شه فلان..و این عمر ماست که می رودو میرود و از رفتنش ذوق میکنیم!!!!

حالا بذار برم فک کنم به کی اشاره کنم که برام بگیریش

اون...اوووووووووووووووووووووووووووووون..همون اونوری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد