درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

تنبل ها!!

 

چند روز پیش به دوستم زنگ زدم... میگمش چیکار میکنی؟... میگه الی من بدبخت شدم... خیلی کار ریخته سرم.. یه عالمه پروژه... موندم چیکار کنم... درس دارم!!... بعد منم میگمش ببین!... مگه ما همکلاس نیستیم؟... چرا من احساس بدبختی نمیکنم؟... میگه الی خوش به حالت بیخیالی...  

 

ولی من بیخیال نیستم!!.. مگه خل شدم... باید حدود ۳۰ تا مقاله دانلود کنیم... بعد بشینیم ترجمه شون کنیم.... واسه ۱ نمره!!... نمیخوام ۱ نمره رو!!... من چند تا مقاله فارسی کپی پیست میکنم تو ورد... الکی هم چند تا منبع میزنم تنگش... میزنم رو سیدی میدم به استاد... نمره داد که دستش درد نگنه... نداد هم فدای سرش...  آخه مگه استاد بیکاره بشینه دونه دونه سیدی ها را باز کنه و ببینه توش چی هست؟؟.... 

 

شما بودین ترجمه میکردین؟؟؟.... 

 

-------------------------------------------------- 

 

این مطلب را از دست ندهید... (با اهالی شهر عاشورا ـ نوشته ی سید حبیب حبیب پور)

نظرات 12 + ارسال نظر
سنگ صبور دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 16:11

انقد منو هول نکن....


ما برا 3 نمره ای هاشم خیلی ب خودمون زحمت نمیدیم...چه برسه ب 1 نمره ای...خوب چه کاریه؟؟؟؟!!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 19:17

عجب عجب

و این یعنی یک پژوهش دانشجویی توپ
به مناسبت هفته پژوهش

صادق دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 19:53

ما که بچه ها خودشونو کشتن واسه یه پروژه نیم نمره ای... منم گفتم می خوام که نیم نمره رو نباشه! موهامو سفید کنم که چی؟
................
توی اینجور موارد که استاد نیم نگاهی هم نمیکنه ما بیشتر به فکر ژیگول کردن صفحه اول هستیم!

محسن از دنیای دوست داشتنی دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 20:16

خوب نمخاد خودت دانلود کنی. بده کافی نت همه کاراش برات مینکه

کافی نت که ترجمه تخصصی نمیکنه که!... دز صمن ۲۰۰ تومن پول خرچ کنم فقط واسه یه نمره؟؟....

نینا سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 00:06

واییییییییی خدایییی خیلی کلکیا
خیلی باحال بود
فکر کن استادا به چه مارموزی هایی طرفنااااااا

حبیب پور سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 08:16

سلام و ممنون از لطف شما . در امتحان زندگی ای کاش نمره همه ما بیست می شد . موفق باشید

مهران بقایی سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 14:01

سید حبیب از دوستان نازین من است بی غرض ترین کسی است که تا به حال دیده ام مطالبش را دنبال کن هر آنچه می نویسد از قلب پاکش است

نسترن سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 14:25 http://www.boomesefideman.blogfa.com

میگم الی جان!بالاخره ما مترجم های بی نوا هم باید نون بخوریم یا نه اونم حالا ک شده 100تومن
حق با توئه.خداییش بی خیالی هم عالمی داره.متاسفانه من وقتی اینو فهمیدم که دیگه ترم آخر بودم و برا اینجور کارا خیلی دیر شده بود.
ولی ترم آخر کلاس ها رو بدجور دو دره می کردم.یَـــــــــــــــک حالی می داد!!
بعضی از استادا فک می کردم قرص اکسی چیزی انداختم بالا !!

دختراردیبهشتی سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 15:23


په رفتی دانشگاه واسه چی؟؟؟؟ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/تو که حوصله نداشتی نمیرفی
تو کشورای خارجی(!) مردم جونشون درمیاد تا یه لیسانس بگیرن اونوخت اینم مملکته ما!!!
فک کن همینطوری با زرنگی(!) دکترا هم گرفتی بعد یه صفحه انگلیسی میدن دستت نمیدونی کدوم وری بگیریش..اونوخت خجالت مند نمیشی؟؟؟؟
مردم بدون نمره هم میرن تحقیق میکنن اونوخت تو با نمره هم از زیرش در میری؟؟؟
ای الی..ای الی..
آهه ای خداااای من..
بذار همخونه شیم..شبی یه مقاله 8 صفحه ای بت میدم ترجمه کنی..تنبببببببل

نرگس سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 15:49

ولی بعضی وقتا آدم میگه کاش یه نمره بیشتر میشدم .
بذار فک کنم نه به دردسرش نمی ارزه

سیمین صبا سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 20:59 http://sangesabur66.blogfa.com

یادش بخیر...توی این یه مورد یه کوله بار تجربه دارم.
ولی به خودم قول دادم برای ارشد مثل یه دختر خوب فقط دنبال علم و تحصیل باشم و اصلا کلاسا رو نپیچونم،همه ی تحقیقا رو انجام بدم و ...
چه دختر خوبی شدم من

منم برای ارشد به خودم و دختر اردیبهشتی قول داده بودم... ولی ارشد بدتره!!.... از الان خودتو اماده کن سیمین!!!

فرهاد چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 11:08 http://yadeayam.blogsky.com

من بودم قید یک نمره رو میزدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد