درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روزگار نگرانی

... و در راستای روزمره نویسی!... 

 

راستش.. بعد از اینکه استاد نمره های دی اس پی را در برد نصب کرد... کمی تا قسمتی متحول شده ام... و...  الان که یادم می آید... درست روز قبل از امتحان دی اس پی... اینجا مهمانی زنانه بود... از آن مهمانی هایی که خانم ها می آیند مینشینند... صحبت میکنند... عصرانه ای میخورند... و به منزلشان میروند... ظاهر قضیه این بود که دو سه ساعتی بیشتر مهمانی طول نمیکشد... ولی باطن قضیه میگفت.... از صبح باید اول پروژه ی (چی بپوشم) را حل کرد... و سپس آماده شدن و مرتب کردن مو و رو!!!.... 

سپس نشستن در مهمانی و لبخند زدن و باز هم لبخند زدن... در برابر جملات تک تک خانم ها که میگویند(اصلا بهت نمیاد فوق لیسانس باشی فک کردم دبیرستانی)... و بعد گوشه ای نشستن و بازی کردن با ۲پسر بچه ی تخس و دخترکی شیطان!!.... و انتظار برای پایان یافتن مهمانی!.... 

 

و بیخیالی و ..... 

 

تا امتحان های پایان ترم کمتر از ۱۰ روز دیگر باقیست... و من هر طور که حساب میکنم وقت کم می آورم... 

 

از طرفی فردا پدربزرگ مرخص میشود... و دوست دارم تهران بمانم اگر مراقبتی نیاز داشت کنارش باشم!...  

 

استرس دارم!!

نظرات 6 + ارسال نظر
دختراردیبهشتی پنج‌شنبه 16 دی 1389 ساعت 15:20

بت میگن بت میاد دبیرستانی باشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این دیگه ازون حرفا بود..
من که امیدوار بودم دی اس پی بیفتی!
چونکه تو باید یه بار سرت به سنگ بخوره که بفهمی..
حالا مثلا بیای اینجا چی میکنی؟؟؟میری میگردی..
روزگار نگرانیتم یادت میره..
در ضمن..من نوشتنه اینجوریتو دوست نمیدارم..
مث بعضیا میشه...

نسترن پنج‌شنبه 16 دی 1389 ساعت 22:48 http://www.boomesefideman.blogfa.com

امان از دست این "مهمونی های زنانه"!جالبه ک اغلب این مهمونیا با شروع امتحانات ,برپا میشه.
ولی غصه نخور.استرس هم نداشته باش.ب خدا توکل کن,البته اگه تونستی درس هم بخونی بد نیس!
به قول خاله قزی:"لیرَکس,لیــــرَکس,لیــــرَکس تر!"
به روزم

روانشناس ادیب شناس پنج‌شنبه 16 دی 1389 ساعت 23:01

با سلام لطفا از وبسایت ما که اختصاص به بررسی بیماری سهراب افشار (ادیب شناس) دارد بازدید فرمایید
http://ravanshenas-e-adibshenas.vcp.ir

مهدی شنبه 18 دی 1389 ساعت 00:37 http://www.dt24.blogfa.com/cat-28.aspx

مرکز شهر:
سری اول تصاویر قدیم دزفول (دیدن این سری از تصاویر و قسمت های بعد آن بر عموم واجب است)
http://www.dt24.blogfa.com/cat-28.aspx

سلام الی جون
مهمانی که همه خانم باشن که خوبه شما خانم ها که منتظرید به هم برسید تا اصلاً استرس هم نداشته باش ایشالله همه چیز درست میشه راجب نمرات هم دیگه یا مشروط میشی یا نمره قبولی میاری استرس نداره خیلی خیلی ریلکسسسسسس باش راستی هواست بده اشتباه ننویسی تا مطالبت که غلطگیر مشهور شما را زیر زره بین دارد باپست نو به روز هستم

محمد از دزفول شنبه 18 دی 1389 ساعت 20:18 http://Nas626.blogfa.com

اوه یادم رفت بگم منو لینک کن لطفاً این یه دستوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد