درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

از شرش راحت شدم

قبل از امتحان... 

 

وارد دانشگاه شدم... با کفش های خیس خیس... رفتم سمت سالن مطالعه... همه اونجا بودن... داشتن درمورد یه چیزایی حرف میزدن که من نخونده بودمشون!... استرس داشتم میمردم!... رفتیم سر جلسه... سارا سمت راستم بود... سمت چپم اون پسر ریزه میزه بود... بهشون گفتم هوای منو داشته باشید... پشت سرم هم اون پسر زرنگه بود که بالاترین نمره ی میانترمو گرفته بود.... جلوم هم مراقب... مرد تپل و کچل و بسیار بدخلق!... 

 

 

وقت امتحان خیلی کم بود!... ۱۰۰ دقیق!... یادمه واسه بینش اسلامی دبیرستانمون هم کمتر از ۱۲۰ دقیق بهمون وقت نمیدادن!... 

 

مهم نیست که چطور دادم... مهم اینه که راحت شدم دیگه... 

 

نمره هم بستگی به کرم استاد داره.... امیدوارم اگه خواست بندازه با ۱۱.۷۵ بندازه که مشروط نشم!...

نظرات 7 + ارسال نظر
دختراردیبهشتی دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 17:59

منکه جرئت ندارم بگم کاش تموم شه..این آخرین امیدمه..نمیخام اینجوری که داره تموم میشه تموم شه..
دیگه رفتم تو مود استرس..

محسن از دنیای دوست داشتنی دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 22:50

اگه رمز پست قبلی بهم ندی الاهی رد بشی با نمره 1.5 !!

محسن دزنگار دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 22:55 http://dez-negar.blogfa.com

به امید نمرات و معدل بالا برای همه ی دانشجویان این ترم تحصیلی در تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی .
چی شد ؟
---------

پ . ن : ...و همچنان در انتظار شیرینی می مانیم...

هستی&نسیم چهارشنبه 29 دی 1389 ساعت 09:59

salam
khobi?
kheli jaleb bod
movafagh bashi

دوست پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 23:58

آخه تو که نمی خواهی همه بدونن چی نوشتی چرا واسه دوستای نزدیکت ایمیل نزدی اینجوری غریبه ها !! کمتر دچار حس غریبی می شدند

احسان شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 06:04 http://kajopich.blogfa.com

خانومه متفاوته شهر ما!
این پست پایینی که قوفوله واسه ما
کیلیتشو نمیدی یه چرخی بزنیم؟!

soorati سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 20:26

ایشالله همه به خصوص من بتونم این ترمو هم با نمره عالی قبول شن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد