درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

مودم جی اس ام

راستی!... یه مودم جی اس ام خریدم... با سیم کارت ایرانسل... فک میکردم به دردم میخوره!!... از من به شما نصیحت... اگه از بی اینترنتی خفه شدید مودم جی اس ام نخرید!... چیز بیخوده بیخودیه... سرعتش افتضاحه... جز چت کردن هیچ کاری نمیشه باهاش انجام داد!... تازه خیلی وقت ها مسنجرم باز نمیکنه.. وی پی انم باز نمیکنه... یعنی نخرید هاااااااااااا.... تنها کاری  که باهاش انجام میدم اینه که موقع مقاله ترجمه کردن از گوگل ترانزلیت کمک میگیرم!.. فقط همین!... 

 

 

از فردا باید روزی چند ساعت از وقتمو صرف مطالعه ی کتاب هایی آوردم کنم.. وگرنه مجبورم همش خودمو خودمو لعنت کنم که چرا این همه بار سنگینو با خودم آوردم دز!!... 

 

 

تازه یه بهونه ای داشته باشم واسه ایمیل زدن به علی جون! 

نظرات 4 + ارسال نظر
امیررضا سه‌شنبه 2 فروردین 1390 ساعت 15:22 http://hakarim.blogfa.com

سلام
سال جدید مبارک
خوشحالیم که منصرف شدید و ادامه دادید
من هیچ یک از ابزار آلات ایرانسل رو نمی گیرم
بیچاره دزد های سر گردنه شرف دارن
منم قرار بود کتاب جدیدم رو ادیت کنم تو تعطیلات
دریغ از 1 خط

دختراردیبهشتی سه‌شنبه 2 فروردین 1390 ساعت 20:26

خدا رحم کنه با این علی جون..
نهههه نمیخریییییییم.

دختراردیبهشتی سه‌شنبه 2 فروردین 1390 ساعت 20:28

مقاله رو ترجمه نکن.بخون فقط.

merhan چهارشنبه 3 فروردین 1390 ساعت 00:49

الی به جای مودم جی اس ام یه گوشی ببخر که اینترنت داشته باشه
بعد سیم ایرانسلو به گوشی وصل کن گوشی رو هم به لب تاب.سرعت پیج باز کردن افتضاحه اما برا دی ال خوبه.من 8-25 هست سرعتم
فقیر مهران

راستش تقصیر یه نفر بود... اغفالم کرد...

کاش از اولش با خودت مشورت کرده بودم مهران جون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد