درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روزمره

تا حالا شده مدت ها منتظر یه اتفاق باشید؟... بعد درست وقتی میخواد اون اتفاق بیوفته با خودتون بگید.. کاش بشه یه مدت عقب بندازمش و هییییچ راهی نباشه واسه عقب انداختنش!!... 

  

.  

 

وبلاگمو باز کردم آمار بازدیدم ۳۳۳۳۳ نفر شده بود:دی

خب بگذریم!...  

 

دیشب خونه دایی بزرگه بودیم... بزرگ که میگم یعنی خیلی بزرگ!... از اون دایی ها که ادم وقتی میبینه مثکه بابابزرگ خدا بیامرزش میاد جلو چشمش!... ادم دوس داره بره پیشش بشینه و دستشو بگیره و حس کنه دست بابزرگو گرفته!!... و هر بار که این دایی را ببینه دلش واسه مهربونیای بابابزرگه پر بکشه... و بغض کنه... و دلش شدیدا بابزرگو بخواد!... ولی با این حال سالی ۱بار بیشتر این دایی را نمیبینم!... نهایتا ۲بار!!... فوق فوقش ۳بار!!... گاهی وقتا خیلی دوس دارم برم پیشش و نگاش کنم!... روم نمیشه!... خلاصه اونجا بودیم... دوماد دایی اومد... پزشکه... سرشو بردم بس که ازش سوال پرسیدم!!... خیلی خوب بود!... چقدر هم پایه بود... ولی طفلک پزشک عمومی بود و سوالای من در حد پزشک فوق تخصص!!!... 

 

 

بعدش رفتیم خونه یه دایی دیگه... این یکی هم از اون دایی هاس که خیلی بزرگن:دی... با اینکه شباهت زیادی به بابزرگ نداره ولی حرفا و فکراش دقیقا مث حرفای بابزرگ خدابیامرزمه... متاسفانه این یکی را ممکنه دو سال یا ۳سالی یه بار ببینم!!.... حرفاش شیرین بود... یواشکی گوشیمو گذاشتم صداش ضبط شه... متاسفانه ضبط نشده بود!.. 

نظرات 5 + ارسال نظر
نگینツ یکشنبه 7 فروردین 1390 ساعت 02:51 http://www.mininak.blogsky.com

یادم نمیاد این تجربه ای رو که گفتید

پسر دزفولی یکشنبه 7 فروردین 1390 ساعت 21:59

انصافا خودم نظر نذارم هیشکی نیست نظر بذاره.

واقعا خیلی خوش شانسی پارسال هیچ نخوندی آخرشم ارشد قبول شدی!!!!!!!!!!!!!

عمو دوشنبه 8 فروردین 1390 ساعت 01:33

طفلک درسته نه تفلک الی

من کی نوشتم تفلک؟؟؟

من از اولش نوشته بودم طفلک!!

محسن دزنگار دوشنبه 8 فروردین 1390 ساعت 01:56 http://dez-negar.blogfa.com

منم از این دایی"بزرگ" ها دارم...
ولی وقتی میبینمش یاد بابابزرگم نمیفتم....
دوست دارم بشینم پیش بزرگای فامیل و حرفاشونو گوش کنم...البته نه همیشه...بعضی وقتا...
آمار بازدید وبلاگتم قشنگ شده ! یه روز وبلاگتو باز کردم نوشته بود بازدید امروز 140 ! دست خودت نیست . کلاست بالاس !

خدمت "پسر دزفولی" هم عرض کنم شما نظر نذار اونوخ ببین کسی هست نظر بزاره یا نه ؟!

محسن جان ۱۴۰:دی... یعنی تو از وقتی زیر ۱۴۰ تا بازدید داشتم خوانندم بودی؟

مرسی.. پیشکسوتی هاااااااا

دختراردیبهشتی دوشنبه 8 فروردین 1390 ساعت 15:15

روزی رو میبینیم که به 666666برسی؟؟؟؟؟؟؟

حتما اونروز یه پسته شیطانی بزن همه رو اخفال کن
محسن گفته بازدید روز نه بازدید کل.
140 تا خوبه!!!ولی 80%ئه مملکت نظر نمیدن.مث تو که به وبلاگ من(احتمالا) سر میزنیو نظر نمیذاری..
من تو همون پست مینویسماااااااا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد