درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روزمره

ظهر تو اتاقم نشسته بودم حس کردم صدای گریه میاد!!... رفتم میبینم مریمم داره گریه میکنه!!....  بهش میگم چیییی شده مریمی؟.... میگه فلشم گم شده الی!!... بهش میگم خب باشه حالا چرا گریه میکنی!.. بگرد تو وسایلته!... بعد کمکش میکنم کمی وسایلشو اینور اونور میکنیم... مبایلشو برمیداره زنگ میزنه به مامانش با گریه میگه مامی فلشم گم شده!!!!... بعد تلفنو قطع میکنه!... بهش میگم مریم آدمی که فلششو گم میکنه دیگه گریه براش بی فایده اس عزیزم... الان پنجره را باز میکنم از بالا خودتو پرت کن پایین!... نگام میکنه با تعجب!.. گریه اش تموم میشه!... بهش میگم ببین عزیزم... آروم بگرد... تو جامدادیت... کیف هات.. جیب مانتو و شلوارات... همون لحظه دست میکنه تو جیب مانتوش و فلششو میبینه!... خندش میگیره!.. بهش میگم دیوونه!! اول زنگ بزن به مامانت بگو پیداش کردم بعد بیا تو اتاقم میخوام کتکت بزنم بچه جون... 

 

بعد کمی نصیحتش میکنم!..

 

نسبت به مریم یه احساس مادرانه دارم!.. خیلیییی بچه س و خیلییی دختر خوبیه... من ۱۹ سالم بود انقدر بچه نبودم فک کنم!!!!....

سارا اومد خونه... یه پاکت نون دستش بود... میگم وای سارا میخواستم زنگ بزنم بگم نون بخر... مرسیییی... میگه بله دیگه من نان آور خونه هستم!!!! 

 

   

امروز کلی با استاد مومو حرف زدم... خیلییی مهربونه... خیلییی کمکم کرد...  لاااایک

 

 

 

۵شنبه قراره علی جون امتحان بگیره... امتحان حیثیتیه!!... درس میخوانیییییییییییییییم...

نظرات 4 + ارسال نظر
محسن از دنیای دوست داشتنی سه‌شنبه 23 فروردین 1390 ساعت 18:58

آخی...نازی.....
چرا چرا...بچه بودی.الانم بچه موندی هنوز.
یه نرم افزاریه اسمش یادم نیست...بزار برم نگاه کنم میام میگمت.فلش قفل میکنه دیگه کسی نمتونه بره سر چیزاتون.دیگه گم شد اقلا اطلاعات محفوظه

محسن!!!

مرسی... فک کنم قبلا داشتم برنامه را!!

سیمین صبا سه‌شنبه 23 فروردین 1390 ساعت 20:01 http://sangesabur66.blogfa.com

سلام الی جان
حای منم درس بخوانمن که هیچی نمی خوانم!
امیدوارم امتحانت رو عالی بدی عزیزم

امتحان حیثیتیه!!!

تلاش میکنیییییییم

مومو سه‌شنبه 23 فروردین 1390 ساعت 21:37 http://mo-mo.blogsky.com

الی...
شرمندم نکن مهندس جان! قلبم ضعیفه من ...بانو جان!

مریم چهارشنبه 24 فروردین 1390 ساعت 10:48 http://mosafer777.blogfa.com

سلام

مامان مهربون
این چه رسمیه همه ادامه مطلب میزارن مگه تو خود صفحه چشه که وقت دیگران رو بگیرم تا دوباره صفحه لود بشه

تنبلوووووووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد