درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روزمره

همه ی بچه های کلاس به طرز عجیبی با هم دوست و یکدل شده بودن.... همه نزدیک هم نشسته بودن... طوری که ۲ردیف جلو خالی خالی بود.. علی جون اومد!... برگه ها دستش بود...  نامرد!... ۱ سوال ۳ قسمتی... از این چرت تر نمیتونست باشه!... فک کنم خودشم بلد نبود حل کنه این سوالو... یعنی این همه خوندیم... هیییچ فایده ای نداشت... امیدوارم برگمو صحیح نکنه چون آبروم پیشش میره!!!... هر لحظه سرمو بلند میکردم که یه نگاهی به برگه ی بغل دستی هام بندازم علی جون با لبخند نگام میکرد!!!.. منم با اعتماد به نفس و جدی سرمو مینداختم پایین... هیچ غلتی نشد بکنم!!... 

 

 

بعد کلاس تو سایت بودیم... فیس بوکمو باز کردم... دوستم رو خط بود... سلام داد... من جواب دادم ولی نوشت رو خط نیست!... منم صفحه فیس بوکمو بستم!... آیدیمو باز کردم... چراغ پسر خالم روشن بود... واسش نوشتم سلام حاج رضا.... بعد ۱۰ دقیقه ای حرف زدیم... دیدم گفت الییییییییی منو تو فیس بوک قال میذاری میری با رضا چت میکنی!!... فهمیدم که این آیدی اصلا آیدی رضا نیست!!.... یکی از دوستامه!!!.... به شدت ضایع شدم!...:دی 

 

 

-------------------- 

 

تو آکادمی موسیقی کیامهر شرکت کردم!!!!....:دی 

 

دیروز... به زهرا گفتم میخوام بخونم... بعد کلی خوندیم و خندیدیم... زهرا رفت بیرون از اتاق.... من هول هولکی یه چیزی خوندم و میل کردم واسه کیامهر!!!....:دی... ولی بعضی از شرکت کننده ها خیلی حرفه ای خوندن!!.... تو حموم رفتن صداشون اکو شه!!....:دی...

نظرات 2 + ارسال نظر
masoud پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 19:23 http://sayberia13.blogfa.com

چرا این بلاگ اسکای گل نداره ؟
[گل]

شما خودت گلی

عبدالکوروش پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 21:02 http://www.potk.blogfa.com

نشد یه بار یه پست بزنی بگی تو امتحانت گل کاشتی
داری نا امیدم میکنی بچه!
آرزو به دل موندم یه امتحان رو خوب بدی.
امیدوارم توی آکادمی موسیقی کیامهر از آخراول شی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد