درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

زخم

گاهی وقت ها شیرین ترین خاطرات تبدیل به زخم های عمیقی بر قلب انسان میشوند...

اگه همه برات کم میزارن... خوب به خودت نگاه کن... شاید تویی که واسه همه کمی...

نظرات 5 + ارسال نظر
مسعود جمعه 2 اردیبهشت 1390 ساعت 07:33 http://sayberia13.blogfa.com

چرا هرچی میگردم یه پست کمه همونی تهش نوشتی بابابزرگ میاد تهران؟

حذف شد!

مسعود جمعه 2 اردیبهشت 1390 ساعت 18:36

الی !
این یعنی بابا بزرگ نمیاد تهران ؟

بابزرگ!.. تهرانه...

نازخاتون جمعه 2 اردیبهشت 1390 ساعت 22:27 http://nazkhatoon.blogfa.com

اولی: نمی‌دونم.برای من تا حالا پیش نیومده.
دومی:شاید. گاهی هم مرام بعضی آدم‌ها اینه. براشون هم فرق نداره تو براشون سنگ تموم می‌ذاری یا نه.

محمد شنبه 3 اردیبهشت 1390 ساعت 09:02

سلام الی پلی جان

میدونی واقعا من به خودم نگاه کردم و دیدم که من واسه هیچ کس کم نگذاشتم و همیشه از خودم گذشتم تا بقیه ازم راضی باشن ولی متأسفانه همه پشتمو خالی کردن و در موقع نیاز دست رد به سینه من زدن.

یک جمله هم من میگم: گاهی اوقات در تلخ ترین لحظات یاد شیرین ترین خاطرات خود می افتیم و چه خوب است فراموشی وقتی این هم خاطرات تلخ و اندک لحظات به یاد ماندنی داریم.


راستی جسارتا آیا الی پلی معنی خاصی داره یا فقط یک اسمه؟

سلام.

نه معنی خاصی نداره...

نرگس شنبه 3 اردیبهشت 1390 ساعت 13:57

بعضی وقتا با خودت فک میکنی یعنی من همیشه واسه همه کمم؟؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد