درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

کله پوک

اصلا یادم نبود که آدرس وبلاگمو داره... خیلی وقت ها ازش نوشته بودم... فکرشم نمیکردم بخونه... اون روز هم طبق معمول... روزمره نوشتم و از شانس بد چیزی نوشتم که نباید اون میفهمید!!.... یعنی گند زدم به همه چی!... خیلی بد شد... فرداش خرمو گرفت که الیییییی چرا فلان قضیه را به من نگفتید؟... من شوکه شده بودم! نه میشد تکذیب کنم... نه میشد که قضیه را براش توضیح بدم!... بعد با خودم گفتم لعنت به انگشتی که بی موقع رو صفحه کلید برقصه و هر چی تو حافظه ی کوتاه مدت و موقت این کله ی پوک هستو بریزه بیرون!!... 

 

  

پ ن: محسن از دنیای دوست داشتنی باز که چیز شدی که!... آدرس جدیدتو بهم بده لطفا... منتظرم...

نظرات 7 + ارسال نظر
یه پسر خوب سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390 ساعت 09:24

اون موقع باید فرار کرد

mehraN سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390 ساعت 13:20

تقصیر آدرس رند بلاگته
بزارش
eliopeli3r4i5o.blogsky.com

هلاک این نظریه هاتم مهران

فاطمه سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390 ساعت 17:11

خداییش راس میگه مهران هرجا بخام برم از وبلاگ تو می رم خیلی رنده...
راستی منظورت من که نبودم

تو که....



از این به بعد مواظبم:دی

مهدی چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390 ساعت 13:27 http://haminman.blogfa.com

سلام
به نظرم بد نیست یه دوره برین پیش ا.ن تا بهتون یاد بده چطوری میشه همه چیزو تکذیب کرد.

محسن از دنیای دوست داشتنی چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390 ساعت 14:58

وای.....بار دومه اسم من تو وبلاگتمینویسیا...
کی؟حتم علی جون اومده خونده!!!
2 که بشه 3 وبلاگم درست میشه

محسن دزنگار چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390 ساعت 21:18 http://dez-negar.blogfa.com

حدس میزنم از اونوقتی که شروع کردی به وبلاگ نویسی آدرس وبتو به فامیل و دوستان دادی . اونم به خیلیا .. چیزی که الان احتمالا میگی کاش نمیدادم بهشون .
یادمه یه جایی تو یه وبلاگی نوشته بود : چقدر خوبه که آدم آدرس وبلاگشو به دوستان و دور و بریاش نده که هر وقت خواست بیاد درد و دل دوستشو بنویسه تو وبلاگش . و بعد از این نوشته یه جریانی رو که برای دوستش اتفاق افتاده بود رو نوشته بود .
----------------
ضمناً به توصیه ات سعی میکنم از این به بعد گوش کنم ( در مورد کامنت نوشتنم )

محسن که دوستت داره ! پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 12:35

امتحانتو دادی ؟ خوب بود ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد