درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روزمره

دختر عمو زنگ میزنه... خوشم میاد از اینکه زنگ زده فقط حالمو بپرسه و باهام هیچ کاری نداره... خداییش... از وقتی اومدم تهران... همیشه هر وقت میبیندم یا هر از چند گاهی که بهم زنگ میزنه... همیشه ازم میپرسه که الی چیزی احتیاج نداری؟...:دی.. خوشم میاد از این عادتش... 

 

 

جمعه دایی مریم میاد دنبالش.. با خانواده نهار میبرنش بیرون... برگشتنی هم از سر راه داییش براش گل میخره... مریمو میرسونه خونه!... ما هم کلی سر به سرش میذاریم میگیم مریم تو با داییت اینا بیرون نبودی... زود باش بگو با کی بودی و... بعد تو دلم میگم داییه با چه انگیزه ای براش گل خریده!... بعد به این فکر میکنم که تا حالا هیچکدوم از دایی های من برام گل نخریدن!... ۲روز بعد.... عمو از دزفول میاد... برام یه چیزایی آورده... زنگ میزنه... میگه دره خونه ات هستم بیا وسایلتو ببر بالا... میرم پایین... عمو یه دسته رز قرمز برام خریده!!!..... باورم نمیشه!!!.... 

نظرات 12 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 19:17 http://mosafer777.blogfa.com

سلام

چه میکنه این حس زیبای حسادت و چه حالی میده خدا به بنده اش

masoud پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 23:48

بابا خوش به حالت چه عمویی داری تو

دختراردیبهشتی جمعه 9 اردیبهشت 1390 ساعت 01:27


منم یه مدت عموم جوگیر میشد به اینو اون هدیه میداد..یه بار یه مسابقه علمی مقام اوردم یهو واسم یه انگشتر طلا خرید!!!حالا مدتیست جو نمیگیردش

عبدالکوروش جمعه 9 اردیبهشت 1390 ساعت 11:02 http://www.potk.blogfa.com

همه چی آرومه، نیست؟
شاید هم آرامش قبل از طوفان باشه.
حیف که اینجا مثل بلاگفا علامت گل نداره وگرنه تقدیمتون می کردم که افسرده نشین از بی گلی!

مریم جمعه 9 اردیبهشت 1390 ساعت 14:03

سلام الی جان مدتی است به وبلاگت سرمیزنم برات بهترینها رو ارزو دارم برام دعا کن منم ارشدقبول شم

خوش آمدید....

به روی چشم

masoud جمعه 9 اردیبهشت 1390 ساعت 14:24

الی!
جن روز پیش برای اولین بار فیلمتو دیدم
آخرش نرفته بودی تو دریا هان؟؟

برای اولین بار؟؟

فیلم به این قشنگی... یعنی تا حالا ندیده بودی!!

من چیزی نمیگم!... بیننده خودش باید با پایان کنار بیاد....

محسن دزنگار جمعه 9 اردیبهشت 1390 ساعت 23:46 http://dez-negar.blogfa.com

منم اگه بچه خواهر یا برادرم تو یه شهر دیگه درس بخونه . هر وقت که رفتم تو اون شهر هم نهار میبرمش بیرون هم براش گل میبرم ! تازه اگه مثل تو که عموت رو دوس داری اونم منو دوس داشته باشه که دیگه بهتر !
خب چیه منم فیلمتو ندیدم تا الان !!!

امیررضا شنبه 10 اردیبهشت 1390 ساعت 11:29 http://hakarim.blogfa.com

این روزها دائی عمو داداش با ورژن جدید زیاد شدن
ولی انگار اصل کاریه گیر شما اومد

.. یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 00:42

salam eli veli

سلام

سریعا خودتو معرفی کن

masoud دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 00:32

الی
اگه میشه بخونم
رمز رو بده به منم خب


تازه من همشهریتم ... (پارتی حساب نمیشه؟)

محسن از دنیای دوست داشتنی دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 14:09

خویب رمزش به ما هم بگو...

علیرضا دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 18:14 http://WWW.GHOTIKOMPOT.BLOGFA.COM

آدم حالش به هم می خوره از این شیرین کاری ها .
(رمز گذاری و ...)

خواسم همینو بگم/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد