درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

ادم ریوی

دارم یه مقاله در مورد روش های تشخیص زود هنگام ادم ریوی (آب آوردن ریه) میخونم... حالات بیمار... مشکلاتش... طرز نفس کشیدنش... حالات چهره... صدای نفسش... همه ی اینا را از نزدیک دیدم... حالا که اینا را میخونم... همش دارم فکر میکنم که چطور این همه مشکلو تحمل کرده بود!!!... وقتی دارم مقاله میخونم... همش دارم به اون فکر میکنم... و تمام سختی هایی که سالهاست داره تحمل میکنه... و سالهاست که با دیدن حالت هاش یه چیزی گلو و دلمو فشار میده... کاش این موضوعو انتخاب نکرده بودم!... کار کردن روش داره برام سخت میشه... ممکنه تو دراز مدت اذیتم کنه!...  

 

 

امروز زنگ زدم... مبایلش خاموش بود!... نمیدونم چرا دلم یهو ریخت!... خیلی ی ی دلم براش تنگ شده... چند بار زنگ زدم خاموش بود!...

نظرات 10 + ارسال نظر
پایگاه جامع ایران مارین سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 23:45 http://iranmarine.ir

دوست عزیز سلام
******************
برای حمایت از فضای علمی مجازی کشور در حوزه علوم دریایی، در طرح سراسری سایت ایران مارین شرکت کنید. بدین منظور آدرس زیر را در وب خود لینک کرده و برای فعالسازی یکمرتبه روی آن کلیک کنید.سپس به ایمیل سایت مراجعه کرده و آدرس سایت/وبلاگ خود را ارسال کنید تا در سامانه طرح ثبت شود.




http://iranmarine.ir


باتشکر از شما
بخش رابط کاربری پایگاه جامع ایران مارین

دختراردیبهشتی سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 23:52

تو فک نباش..
هردلیلی میتونه باشه.
من دیشب خونه خالم بودم.همه خواب بودن،تو نیمه تاریکی داشتم فیزیولوژی قلبو میخوندم ، دقیقا بخشی که مربوط به دلایل ایست قلبی و مرگ بود..زیر عکس مرحوم..
خیلی بد بود خوندنش...

محمد باغبان پور چهارشنبه 14 اردیبهشت 1390 ساعت 12:40 http://www.Nas626.blogfa.com

عبدالکوروش چهارشنبه 14 اردیبهشت 1390 ساعت 12:48 http://www.potk.blogfa.com

محکم باش دختر.
کارت رو ادامه بده.
اون خودش میدونه چطوری با این مشکل کنار بیاد. سالهاستکه بهش دیگه عادت کرده.
احساستو درک می کنم. منم همچین حسی رو بارها تجربه کردم.
دیدن زجر کشیدن کسی که سالهاست داره از خودش واسه آدم مایه میذاره آسون نیست.
ولی الی...

محسن از دنیای دوست داشتنی چهارشنبه 14 اردیبهشت 1390 ساعت 14:00

چقدر درس میخونی الی! همش داری تو مقاله و اینا میگردی میگن دخترا یا خوشکلن یا درسخوننا....

این نظریه خیلی وقته منسوخ شده محسن...

آرون شید چهارشنبه 14 اردیبهشت 1390 ساعت 17:32

په من چی بگم که خودم دارم رو همچین موضوعی از دیدگاه شیمیایی کار می کنم!!!!!!!
سرب موجود در لوازم آرایشی! یه روزی نتیجه کارمو به شما هم میگم که در اطلاع باشید!

سرب رو ادم ریه؟

نتیجشو حتما بهم بگو

عزرازیل! پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390 ساعت 15:28 http://ezrazil.blogfa.com

اوه خدای من
امسال سالگرد مادر بزرگمه به همین دلیلی که بالا نوشتی فوت شد ریه هاش پر آب شده بودن...

متاسفم!

آ شنبه 17 اردیبهشت 1390 ساعت 01:47

(سرب رو ادم ریه؟) یعنی چی دختر؟!
میگم تاثیرات سرب لوازم آرایشی روی بدن! دارم مکانیسمای شیمیاییشو در میارم!
البت سرب توی ریه هم به عنوان یه اندام حساس جمع میشه و بسته به اینکه طرف حساس باشه یا نه، تاثیر خودشو میذاره!
نتایج اصلی رو بعدن بت میگم!

موفق باشی

آرون شید شنبه 17 اردیبهشت 1390 ساعت 01:47

نظر قبلیه مال من بود!

پسر دزفولی جمعه 23 اردیبهشت 1390 ساعت 18:31

این که چیزی نیست.آدم وقتی جون کندن یکی رو ببینه خیلی ناراحت میشه و وقتی فک می کنی تو هم یه روز قراره این طوری بشی حالت بدتر میشه.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد