درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

دیگه از من نپرس چون و چراشو

ده تامون دوره هم نشستیم... سمت راستم نشسته... درست بعد از من باید ورق بازی کنه... شاه پیک میام... یه نیگاه دلسوزانه میکنه... آروم میگه شاه پیک مال توئه؟... میگم آره ولی چه فرقی داره مال کی باشه تو بازی خودتو بکن... یه لبخند مرموز میزنه میگه... یه ورق معمولی میاد!... آخر دست متوجه میشم که بیبی تو دستش بود و بخاطر من نیومد!!... بعد بش میگم این چه کاری بود کردی؟... خب میومدی... من اگه بودم بهت رحم نمیکردم و میزدم.... حالا ۱۷ امتیاز منفی میگرفتم چی میشد!!.... تو دلم میگم از دلسوزی متنفرم... حتی اگه از روی علاقه ی شدید باشه...

نظرات 9 + ارسال نظر
من دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 00:39 http://koudakane.blogsky.com/

manam hamintor

سید رضا دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 22:04 http://srsreza.blogfa.com

سلام.بازی بازی با ورق هم بازی.؟این دلسوزی نکرده که.کاری عشقولانه کرده.

ببخشییییییید؟؟؟؟؟؟!!!!!!

محمد باغبان پور سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390 ساعت 21:12 http://www.nas626.blogfa.com

سلام الی جان عالی بود گاهی اوقات دلسوزی لازمه نه؟ میگم کم به ماسرمیزنی وقت کردی به خانه فقیر فقراهم یه نگاه بکن پایدار باشید

محسن از دنیای دوست داشتنی چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 13:09

:-?
چه بازی میکردین؟ شاه که از بی بی سره!

بی دل!

بلدی؟

بیبی ۱۷ تا امتیاز منفی داره...

محسن دزنگار چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 20:15 http://dez-negar.aminus3.com

وای چه حالی میده تو بی دل رو بی بی پیک شاه با آس بزنی...اینجا دلسوزی معنی نداره

تو زندگی هم.....نمیدونم...

بیبی دل و آس چیکاره بودن ؟

محسن از دنیای دوست داشتنی چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 22:35

نه.بلد نیسم
بی بی سلام بلدم! بیبیش امتیاز منفی نداره.

محسن دزنگار پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390 ساعت 00:25 http://dez-negar.aminus3.com

تو این نظرم همه چی اشتباهه ! خودم قبل از اینکه دوباره نظرم رو ببینم فهمیدم !
منظور اصلی اینه : چه حالی میده تو بازی بی دل وقتی شاه یا آس پیک بازی میشه بیبی پیک رو بندازی وسط ! !
این رو بزار به حاب عوارض بی خوابی مفرط در طول هفته و از صبح تا 5 عصر تو کلاس بودن !!

چون و چراش چیه؟ جمعه 23 اردیبهشت 1390 ساعت 02:20

طرف یا می خواسته همه ی منفیا رو جمع کنه
یا با یکی لج بوده می خواسته بی بی رو بندازه تو کاسه ی اون نه تو
یا می خواسته اینجوری باهات هم تیمی شه که در هم تیمی بودن صمیمیت ها نهفته است
یا می خواسته نشون بده که بهت توجه ویژه داره
ولی به هیچ وجه معنی دلسوزی نمی داده و به هیچ وجه بی بی پیک 17 تا منفی نداره بلکه 13 تا داره.

بیبی ۱۷ تا داره

دل ها هم هر کدوم یکی...

با هم میشن ۳۰ تا...

شما خارجی بازی میکنید حتما مث کامپیوتر!!...

پسر دزفولی جمعه 23 اردیبهشت 1390 ساعت 18:29

متاسفانه از ورق بازی بدم میاد.به نظرم کار بی خودیه.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد