درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

باورم نمیشه

داوود!!!... پسر خاله ای که هیچ وقت آدم حسابش نمیکردیم و همچنان نخواهیم کرد... داره به عشقش میرسه!!... اینو که شنیدم... هزار بار به خودم گفتم چاره ی ذغالت الی!... داوود هم به عشقش رسید!!!... 

 

--------------------------------- 

 

میگم آهنگ های علی هایپر خیلی فاز میده بعضی وقتا... خیلییییی 

 

شاعرش میگه: خوش قد و قواره... بنز کروک سواره... آمارشو گرفتم دوس پسرم نداره:دی 

 

علی هایپر پر پرادو داره.... پیمان اف سی سی سیلو داره:دی 

 

برنم دوس پسرشو لهش کنم؟... بیخیال گناه داره... 

 

حوصلش که سر میره... یه تک پا میاد دره خونمون... زنگو میزنه در میره:دی

 

کلاس اسب سواریش تموم شده... جدیدا کلاس خر میره:دی 

 

 

این آهنگه موقع ظرف شستن و آشپزی چند نفره خیلی فاز میده... 

 

 

---------------------------------------- 

 

هفته پیش علی جون تو سالن بود... گوشیش دستش بود... داشت به دوستش یه فیلم نشون میداد!... فیلم گریه ی نینی بود!... علی جون با عشق فیلمو نگاه میکرد!... فکر کنم تازه بچه دار شده!!.... 

 

---------------------------------------- 

 

خیلی سال پیش  یه فیلمی نشون میداد تیوی... (باز مدرسم دیر شد)... نو.تا.ش وقتی میاد تو کلاس مث اکبر عبدی تو اون فیلمه س!... یه کوله پشتی داره... مثل بچه هاس با اون کوله!... خیلی خنده داره... بعد من فکر میکنم چرا زنش صبح که میبینه اینجوری از خونه میاد بیرون بهش چیزی نمیگه:دی.... مطمئنم وقتی دانشگاه تموم شه... دلم براش تنگ میشه!... خیلی دوست مهربونیه.... تازه سر کلاس شبکه پیشم نشسته بود... هر موضوعی که آسون بود واسه سمینار بهم میگفت اینو بردار.... آسونه!!.... تازه کمکم کرد تا حال خانم آرامی را بگیریم... نمیدونم چرا قبلا انقدر ازش بدم میومد!.... 

نظرات 9 + ارسال نظر
مهران بقایی جمعه 23 اردیبهشت 1390 ساعت 00:33

من این روزها با کمای 3 حمید عسکری حال مینمایم :

...
من کجای زندگیتم
تو که تو قلب منی
نزار دستتاتو بگیرم
تو هنوز عشق منی
بذار شک کنم بدونی
که ازم دل بکنی
یه خبر بده بدونم
که هنوز فکر منی
....

میبینم پای فیس بوکم اینجا باز نمودندی !

فیس بوک؟؟

نه ه ه ه

محسن دزنگار جمعه 23 اردیبهشت 1390 ساعت 00:35 http://dez-negar.aminus3.com

چند روز پیش تو خیابون راه میرفتم . کوه لپ تاپم رو شونه ام بود . یه گروه (!) از همکلاسیا دیدنم گفتن اینو میزاری میشی عین این بچه ها کلاس اوّلیا میشی ! خودمم یه لحظه فکر کردم دیدم واقعاً راس میگه !
الیییییییی از اینا گوش میدی ؟ یا فقط هنگام ظرف شستن گروهی ؟!
به خود داوود هم میگین آدم حسابش نمیکنین ؟!علی جون هم مبارکش باشه ایشاالله .
ولی اون تیکه ماشین پیمان اف سی تو اون آهنگه باحال بود

بهش نگیم هم خودش میدونه...


منم بخاطر همین پیمانه آهنگو گوش میدم:دی

محسن شیرزاده جمعه 23 اردیبهشت 1390 ساعت 00:36 http://dez-negar.aminus3.com

راستی چی باورت نمیشه ؟
کدومشون ؟!

قضیه ی داوود

A.TEAM جمعه 23 اردیبهشت 1390 ساعت 01:41

از قدیم گفتن احمقا خر شانسن
بیخیال

دختراردیبهشتی جمعه 23 اردیبهشت 1390 ساعت 15:24

علی جون که مجرد بودد!!!!!
بچش کی بود؟؟؟

این یه فرضیه اس!... که هنوز صحتش ثابت نشده

پسر دزفولی جمعه 23 اردیبهشت 1390 ساعت 18:27

سلام.هزاران نفر مثل داوود میشناسم که آدم نیستن ولی یه دسته گل گیرشون اومده.به خدا توی این دوره زمونه فقط باید به حال دخترا گریه کرد که الکی با این مردا دارن پرپر میشن.هزاران نفر میشناسم که زن فوق لیسانسه ولی مرد دیپلم یا فوق دیپلم.موفق باشید و خوشبخت....

آنجل جمعه 23 اردیبهشت 1390 ساعت 22:51 http://weblog.dezfoul.net/sky_angel

جوابیه پسر دزفولی: میگم شما ارزش آدما رو با مدرک تحصیلیشون میسنجید؟
انسان باید" آدم" باشه، هیچ ربطی هم به مدرکش نداره

دقیقا....

ذهن منحرف جمعه 23 اردیبهشت 1390 ساعت 23:17

چه عجیب ؟ نمیدونم چرا بعضی از آدمها فکر میکنن هرکی رفت دانشگاه با شعور میشه . یکی درست و بدون حرف مفت زدن های تکراری یه توضیحی بده لطفا

پسر دزفولی شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 18:29

سلام.من نمیگم ارزش آدما رو باید با مدرک تحصیلیشون سنجید و همچنین من نمیگم هر کی رفت دانشگاه با شعور میشه.من میگم زن و مرد باید از لحاظ چیزهای مختلف باهم تناسب داشته باشن.از قدیم گفتن کبوتر با کبوتر باز با باز.یکی از آیتم های تناسب مدرک تحصیلیه.که زن و مرد باید مدرک تحصیلی نزدیک به هم داشته باشن.به نظرم این یه انتظار طبیعیه.خب فرض کن زن فوق لیسانس باشه ولی مرد دیپلم.ممکنه یکی در هزار ازدواج این طوری هم درس از آب در بیاد و مشکلی با هم نداشته باشن ولی اکثرا در این مواقع زن مدرکش رو تبدیل به پتک برا کوبیدن مرد میکنه و دچار مشکل میشن.اینو من نمیگم آقای دهنوی میگفت توی برنامه ی گلبرگ.موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد