درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روزمره

چرا جدیدا مد شده همه تو وبلاگاشون با خدا حرف میزنن؟....  

 

 

امروز ساعت ۱۲ اومدم خونه... تو راه همش به اینکه نهار چی بپزم فکر میکردم... به هیچ نتیجه ای نمیرسیدم!... رسیدم خونه... یهو به سرم زد کلم پلو بپزم!... ساعت ۱۲:۴۰ کلم پلو آماده بود!...:دی... دارم مث مامانم میشم...:دی... زهرا اومد خونه باورش نمیشد غذا آماده س!:دی... 

 

 

امروز بچه ها سمینار میدادن... همه مسلط؟ مصلط؟ مثلت؟ نمیدونم حالا هر کدوم!... همه راحت!... بی استرس!... خیلی عالی بودن... استاد هم خوشش اومد... فقط پاور پوینت خانم آرامی مال یه استاد دیگه بود... استادمون فهمید.. شستش بیچاره را!.... (راستش ته دلم خنک شد)...هفته ی دیگه نوبت منه:(... نمیخوااااااااااام!!... صبح با چشمای باباقوری زده ی خوابالو!.. 

 

یه آقایی تو کلاسمونه... همیشه کت شلوار میپوشه... همیشه ها... بعد بلوزشو میذاره رو شلوارش!.... فک کن!!... امروز هم رفت کنفرانس داد... مهربونه... خیلی تمیز و آروم توضیح میداد... این استاد شه دانشجوهاش دوستش خواهند داشت...

  

امروز نو.تاش پرررروووو اومد جزوه ی شبکه مو بگیره... گفت به مرتبی جزوه ی بیواینسترومنت ترم پیشت نیست!... ولی امیدوارم کامل تر از اون باشه... اونو خوب ننوشته بودی!... پرررروووو... بهش گفتم جزومو بده برو سریع از جلوی چشمم دور شو و برو از یکی دیگه جزوه بگیر!... نه نگفتم اینو...  بهش گفتم شبکه هم خوب نمینویسم... از یه نفر دیگه هم بگیر... بعد گفت نه... از بقیه بهتر مینویسی!...

 

 

صبح رفتم به مسئول آموزش میگم... اشکالی نداره دختر اردیبهشتی تو تیر بیاد کارای انصرافشو انجام بده؟... میگه اون که یا زنگ میزنه... یا پیغام میفرسته.... بهش بگو هر وخ دوس داره بیاد... دانشگاه متعلق به خودشه!!(قابل توجه:دی) 

 

 

این پست پشت کوچه ی علی چپ را بخوانید... منم تجربه اش کردم یه جورایی!.... 

نظرات 10 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 19:18

برو تو کار یتیمچه!
فوری فوتی ... نیمساعته آمادس!

merhan یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 20:03 http://www.85khesht.in/

الی یکی از بچه ها برای یه درسی پروژه اورده بو تابلو که کپ زده
چون تو شکل،انگلیسی نوشته بود و حرف اول کلمه ها هم بزرگ بود
تابلوه که دانشجو همچین کاری نمیکنه
کلی خندیدم بش :دی

پسر دزفولی یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 21:15

سلام مجدد
جدیدا مد شده همه توی وبشون از عشق و شکست عشقی و این جور مزخرفات حرف میزنن.

بنده پلو کلم یا همون کلم پلو بسسسسسسسیار دوس می دارم.

مسلط درسته!!!

برا اولین بار دل رو به دریا زدیم و از یکی از دخترا جزوه گرفتیم اون ریلکس بود ولی من صدام میلرزید و نمی دونستم کجا رو نگا کنم!!!!انصافا دخترا کامل جزوه می نویسن.دستشون درد نکنه.این دختری که گفتم معدلشه 19:60شده.خیلی می خونه خیلی

به دختر اردیبهشتی بگو انصراف نده.

بای تا های

پسر دزفولی یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 21:20

به پسر مردم هم نگاه نفرما همون کت شلواری رو میگم.

منم دوس دارم کت شلوار بپوشم ولی بچه ها اکثرا تیپ اسپورت میزنن من اونو بپوشم تابلو میشم.

پسر دزفولی یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 21:22

یه سوال:

من الان مهندسی برق دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول قبول شدم باید ناراحت باشم یا خوشحال؟؟

چون وقتی آدم خودشو با اونا که شریف و کبیر هستن مقایسه می کنه می بینه اصلا عددی نیست!!!!

مریم یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 21:29 http://treasury1.blogfa.com

یه پسر خوب دوشنبه 2 خرداد 1390 ساعت 00:20

خدایا آنان که همه چیز دارند جز تورا به سخره میگیرند آنان که هیچ ندارند مگر تورا

صدای خاص سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 01:31 http://yek-jaye-khali.blogsky.com/

روزت مبارک دختر مهربون

نقش دیوار دلم سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 10:49 http://naghshe-divare-delam.blogfa.com

خوب می خوان بعد از 120 سال وقتی مردن خدا گیر داد بهشون بگن که من این چیزا رو بهت گفتم تو گوش ندادی و منم اینجوری شدم، باور نداری برو انترنت سرچ کن یا وبلاگمو بخون
----
حتما بهتره از خودته که دلت خنک شده
ما ایرانی ها کلا بعضی خصوصیاتمون افتضاحه

راستش بهتر که نمیدونم ولی اعتماد به نفسش خیلی خیلی بالاس... من هرگز به اندازه ی اون اعتماد به نفس ندارم!...

دختراردیبهشتی سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 14:35

کلم پلو؟؟؟
اه اه دوس ندارم...
مامان مامان الی روزت مبارک
من اگه همخونت بودم بت کادو میدادم..

فک کنم باید بیام انصرافمو پس بگیرم..
بابا اصن کل آموزش منو میشناسن..زنگ میزنم میگن کنکور چی شد؟؟%هات کی شد؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد