درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روزمره

دوروبر خونمون کلی باشگاه هست... انقدر تو همشون گشتم تا بالاخره یه باشگاه قیمت مناسب که نه ولی مناسب تر از بقیه پیدا کردم!!... میخواستم همزمان دو کلاس برم ولی به دلایل مالی فعلا یکیشونو میرم:(... از باشگاه اومدم خونه رو مخ هم خونه ای ها انقدر کار کردم تا اونا هم راضی شدن باهام بیان:).... از شنبه کلاسا شروع میشه... خلاصه ورزشکار هم نبودیم که شدیم.... دیروز تو باشگاه کلی خانم داشتن ورزش رزمی یاد میگرفتن... با لباس های مخصوص... صحنه ی جالبی بود...

 

 

عصر از پیاده روی برمیگشتم... باد خنکی میومد و نم نم بارون... خیلی عالی بود همه چی.... 

 

 

 

وای یه چیزی!... سعی کنید هر چند روز یه بار صورت حساب هاتونو چک کنید.... هیچ حسابی روی این خدمات الکترونیکی و عابر بانک ها و دستگاه های کارت خوان فروشگاه ها نمیشه باز کرد!.... هفته ی پیش رفته بودم خریدم... چند روز بعدش که حسابمو چک کردم دیدم دوبار از حسابم کم شده!.... دیروز رفتم همون مغازه هه بهشون گفتم قضیه رو... بعد اونا هم پرینت گرفتن چک کردن دیدن که بله دوبار پول به حسابشون واریز شده... بعد دیگه پول منو پس دادن... ۲۰ تومن بود!!... بعد هی با خودم گفتم چه کار خوبی کردم حسابمو چک کردم...

 

 

فردا اینترنتم تموم میشه:(.... فک کن... به همین زودی ۱ ماه گذشت!:(.... باز باید ۱۰ تومن شارژش کنم!.... تازه شهریه ی دانشگاهو دادم... شارژ شاختمون نیز... کرایه خونه نیز... شارژ اینترنتم بهش اضافه شد:(.... ۴شنبه بابا گفت پول نمیخوای؟... روم نشد بگم میخوام!... بهش گفتم نه مرسی!!.... 

 

 

وااای اینو بگم!... تو کوپه ی قطار... این خانم دزفولیا هر کدوم ۳ کیلو لوبیا باهاشون بود... :دی.. بعد مثکه جونشون به این لوبیا ها بند بود... هر ساعت یه بار از تو نایلکس درشون میاوردن پهنشون میکردن رو روزنامه تا یه باد بخورن دوباره میذاشتنشون تو نایلکس... سوژه بودن:دی... 

 

 

امروز صبح نون نداشتیم... رفتم پایین نون بگیرم... سنگکی بسته بود... بعد یه آقایی از دور میومد ۶تا بربری دستش بود... رفتم سمتش پرسیدم نونوایی کجاس... آدرسشو بهم داد... بعد گفت اگه با یکی دو تا کارت راه میوفته باید از نون های من برداری... خیلی اصرار کرد... ولی روم نشد...:دی... رفتم سمت نونوایی... سر راه یه آقایی رو گاری سبزی میفروخت... یه پیرزن خوشتیپ داشت براش حرف میزد از خوبی های اروپا براش میگفت :دی.. آقاهه میخندید... 

 

   

فعلا همین:دی 

 

............................................. 

 

به قول مهراوه روزمره نوشتن بهتر از ننوشتن است!...نه؟ 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
عبدالکوروش جمعه 20 خرداد 1390 ساعت 12:56

نه این یکی روزمره ت به دلم نشست.
روزمرگی هاش قشنگ بودن.
باورم نمیشه اونجا بارون بیاد.
خودت از تعجب شاخ در نیاوردی وقتی رسیدی اونجا؟
یاشاسین خوزستان!!!

محسن از دنیای دوست داشتنی جمعه 20 خرداد 1390 ساعت 13:56

شارژ شاختمون؟!!
الی چی شد؟بیا بهم بگو دیگه....

ایمیلتو نداشتم... تو بلاگ اسکی برات کامنت گذاشتم...

محسن شیرزاده جمعه 20 خرداد 1390 ساعت 21:06 http://dez-negar.aminus3.com

روزمره نوشتن باعث میشه هیچوقت مخاطب از خوندن خسته نشه . و هر اتفاقی که نویسنده مینویسه رو با اتفاق هایی که برا خودش میفته مقایسه کنه و یا شاید خودشو در اون موقعیت قرار بده و به این فکر کنه که اگه اون بود چه عکس العملی نشون میداد و ... که این باعث میشه مخاطب از روزمره نویسی نویسنده خسته نشه . ولی خب تکرار هر چی در هر صورتخسته کننده اس و نمیشه همه اش روزمره نوشت .
جهت بالا رفتن اطلاعات عمومی : از لحاظ کیفیت باید دوربین حرفه ای و پیشرفته باشه تا عکس با کیفیت بالا ثبت بشه ' اما از نظر دیدن و انتخاب سوژه با هر دوربینی که عکس گرفته میشه میشه یه عکس زیبا خلق کرد .
پس میشه یه عکس زیبا باشه اما کیفیتش در حد دوربین های پیشرفته نباشه .
و این هم امکان داره عکس کیفیت خوبی داشته باشه اما در کل از لحاظ عکاسی چیز زیادی نداشته باشه .
خیلی وقت ها شده یه سوژه رو دیدم اما نتونستم با دوربین موبایلم اونو ثبت کنم . چون تجهیزاتشو نداشتم نتونستم سوژه ای که میبینم رو اونجور که میخوام ثبت کنم .
پس به این نتیجه میرسیم که بهترین عکس رو با بهترین تجهیزات میشه گرفت . اما صرف داشتن بهترین تجهیزات نمیشه بهترین عکس رو گرفت !
درسته تجهیزات مهمه اما خلاقیت عکاس و انتخاب سوژه کادر تنظیمات دوربین و... خیلی تو عکاسی مهم هستن .
ضمنا اگر دقت کنی توی این عکس کادر بندی از طرف عکاس رعایت نشده و این به زیبایی عکس لطمه میزنه .

عکس هم زیبا بود و هم حرفه ای...

محسن از دنیای دوست داشتنی دوشنبه 23 خرداد 1390 ساعت 21:33

نبود که...
اشتباه رفتی تو دنیا یه نفر دیگه فک کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد