درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روزمره

خب تا میام دهان وا کنم همه میگن اه!..... تو چقدر حرف درسی میزنی!... خب نمیگم!... 

 

 

چند شب پیش با خانواده رفته بودیم پارک ملت... هوا عاااالی بود... همه بودن.... بسیار دلم میخواست مامان و بابا و آبجی ها هم باشند... مامان زنگ زد... بهش گفتم هممون پارک ملتیم... کمی حرف زدیم... قطع که کرد گلی اس ام اس داد نوشته بود حرومتون!... دلم سوخت!...  

 

تو پارک.... سارا لوله مقوایی سفره یه بار مصرفو گرفته بود باهاش بازی میکرد... سارینا گریه میکرد... لوله مقوایی رو میخواست.... بهش گفتم عزیزم گریه نداره که... الان میبرمت یه بزرگترشو برات پیدا میکنم... خندید... گفتمش بیا آمادت کنم... وایسا بهت آدامس بدم.... بعد بردمش کفشاشو پاش کنم.... انقدر براش حرف زدم و لفتش دادم که بچه ام فراموش کرد بهش گفتم برات لوله ی بزرگتر پیدا میکنم!... ناااازززی 

  

  

آخر شبی هم همه پیاده از پارک ملت رفتیم خونه... فاز داد:دی 

 

 

تو کلاس اروبیک... موهامو دم اسبی میبندم... با لباس ورزشی... بعد همش خودمو تو آینه نیگا میکنم... از این همه تحرک و شور و نشاط و تماشای خودم به وجد میام... عالیه... کاش زودتر رفته بودم...

۲ کیلو کم کردم... جایزه واسه خودم یه ست لباس ورزشی خریدم.... عاشقشونم... ۲ کیلو دیگه کم کنم عالی میشه....  

 

  

خب با اجازه! 

شب ها تا نیمه شب درس میخونم.... اولین باره که همچین تجربه ای رو دارم... همیشه تو ایام امتحانا تو فرجه هام همش مهمونی بودیم یا مهمون داشتیم... حالا امسال فارغ از همه چی... با آرامش فقط درس میخونیم...

نظرات 5 + ارسال نظر
عبدالکوروش دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 13:45

باش تا صبح دولتت بدمد...

آرون دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 14:41

مگه چن کیلویی که 2تا کم کردی و میخای 2تا دیگه هم کم کنی؟ دارم شکل توپ تصورت می کنم!!!!

محمد باغبان پور دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 18:05 http://www.nas626.blogfa.com

ُسلام یه چیز منم مربیمون یه برنامه رژیم غذایی گذاشته برا اینکه چند وقت دیگه مسابقات استانی هست گفته یا شکمت رو آب می کنی یا زنده از باشگاه بیرون نمیری البته کی گوش کنه مگه میشه از پیتزا مخصوص بگذرری و غذای چرب وچیلی ، الی فکر کنم وقتی امتحانات رو بدی بیای دزفول مثل 1 بشی انوقت دیدن داری .

نرگس چهارشنبه 1 تیر 1390 ساعت 18:06

والا ما که امتحانامون تموم شده خواااهر. از این شب بیداریا هم چیزی خاطرمون نیست. نه که این چند شبه خیلی میخوابیم. واسه همینه. بگ که دلت سوخت

راستی تو واسه چی میخوای وزن کم کنی؟ تو که اضافه وزن نداری

میسوزییییییییییییییم.

۲ کیلو دیگه کم کنم حله

آیل پنج‌شنبه 2 تیر 1390 ساعت 16:10

آآآآآآآآآآآآآ تو ورزش؟ ورزش چن بخشه بابا ورزشکار احسنت به کسی که تو رو مجبور کرد ورزش کنی .حالا من ورزش نمیکنم دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد