درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روزمره

بیشتر از هر وقت دیگه ای دلم یه چیزایی میخواد که بهشون دسترسی ندارم!....  

 

بیشتر از هر وقت دیگه ای کارهای زیادی دارم ولی توانایی انجامشونو ندارم!... 

 

بیشتر از هر وقت دیگه ای بی دلیل واسه آدمایی که هیچ وقت دلم براشون تنگ نمیشه تنگ شده و مشتاق دیدارشونم!... 

 

بیشتر از هر وقت دیگه ای این روزها همه هوامو دارن... اولین باره تو عمرم انقدر همه دارن بهم میرسن!... 

 

بیشتر از هر وقت دیگه ای این روزها روزهای خاص و خوبی هستن... خیلی خیلی خاص...

نظرات 4 + ارسال نظر
آرون شید یکشنبه 16 مرداد 1390 ساعت 18:02 http://aron.parsiblog.com

باور کن خودمون می دونیم چه اشتیاقی به دیدنمون داری!!!!!

خانوم معلم دوشنبه 17 مرداد 1390 ساعت 01:04

روزمره که نبود که :دی
از این حالات که هر روز پیش نمیاد

امیدوارم زودی درست تموم شه و بتونی آخرای تابستون رو برگردی دز و سلامی به رودخونه داشته باشی تا خستگیت در بره :دی
این دقیقا همون چیزیه که من مدت هاست دلتنگشم :دی

محمد(عکاس باشی) دوشنبه 17 مرداد 1390 ساعت 09:10 http://birnaimage.aminus3.com/

سلام الی جان
منم بیشتر از هر وقت دیگه واست بهترین آرزوها رو دارم و امیدوارم همه روزای عمرت خاص و فوق العاده باشن انشاالله.



دختراردیبهشتی دوشنبه 17 مرداد 1390 ساعت 13:26

هووم؟؟
عروسیته؟؟
دومادیته؟؟؟

به زودی مراسم ختم وبلاگمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد