درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

همش تقصیر ترامبولینگه

صب پاشدم.... سرماخورده و کوفته و... اصلا یه وضعی!.... داغون... آنفولانزا.... قیافه مث کزازیا.. مث این آدما که قانقاریای مزمن دارن... از سوالای دی آی پی پرینت گرفتم... با این امید که بخونمشون و حلشون کنم ولی.... عصر که گذشت... الان شبه... من موندم و ۱۰ تا سوال دی آی پی حل نشده:(.... و تمام روز استند بای پای تیوی بودم و چرت زدم و فیلم های ۱۰۰ من یه غاز دیدم:(

نظرات 9 + ارسال نظر
مسعود جمعه 18 آذر 1390 ساعت 19:27

همیشه یه راهی برای دور زدن استاد باید وجود داشته باشه !
ایشالا که خوب شی منم 6ماه سرما خوردم
مشکوکمبه اون مریضیها !

حسین جمعه 18 آذر 1390 ساعت 19:44 http://zanboorestan.blogsky.ir

عجب با مزه چرت و پرت می نویسی
www.fur.ir

سلام شنبه 19 آذر 1390 ساعت 10:11

ویروس، باکتری، دیاتوم، کپک، تک سلولی، آمیب، جلبک سبز، کروماتوفور، مخمر، خمیر نان، مهره دار، جلبک تاژکدار، پارامسی، پلانکتون

دختراردیبهشتی شنبه 19 آذر 1390 ساعت 16:17

عهههههههه تو کی آپ کرده اییی اینهمههه
چرا وختی من هر روز هر روز سر میزنم ماه به ماه اپ نمیکنی؟؟؟؟؟؟/
ینی فجیعتره من نیسی..شب میرسم صب ساعت 8 کلاس..تازه امروز باید تمرین تحویل میدادم

محسن از دنیای دوست داشتنی شنبه 19 آذر 1390 ساعت 19:56

الی هروخت میام تو وبلاگت بالاش تبلیغ پودر سفید کنند دندان هست و شترمرغ!
رمز پستای خصوصیت که نمیدیمون اقلا ایمیلت بده

محسن من نه آدرس وبلاگ جدیدتو دارم نه ایمیلتو!!!

eli_peli2078@yahoo.com

احسان یکشنبه 20 آذر 1390 ساعت 13:39 http://kajopich.blogfa.com

این شخصیتو میشناسم! چند سالیه باهاش آشنام! اتفاقا همین چند روزه آنفولانزا گرفته! حالا بماند کیه!

عه من میگم الی نیسشا..نگو آدرس نداشته
نه آدرسه جیمیلت میخاسم برای پلاس.

س م ح شنبه 26 آذر 1390 ساعت 13:34 http://gitare.blogsky.com/

الی و دختر جان اردیبهشتی
یه سریم به ما فقیر فقرا بزنید
ماکه کارت دعوت فرستادیم واستون!!!!!

اینم کامنت به نماد 2 هستش برای هر2تون!!

صادق یکشنبه 27 آذر 1390 ساعت 20:20 http://www.kamobish.parsiblog.com/

به نظر من به جا اون فیلما بشین اخبار شبکه ی 1 و 2 و 3 رو بگیر توی تقویت اعصاب خیلی مؤثره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد