درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

پاویون

وارد اتاقشون شدم... و به مهندس گفتم من امروز سایت نمیرم لطفا یه سیستم بهتر به من بدین... گفت میری پاویون خانوم ها؟.... گفتم اگه سیستمش رو به راهه بله....  اینگونه شد که مجوز ورود به پاویون خانوم ها را هم برام صادر کردن.... 

 

جالب بود برام... 

 

حریم خصوصی پزشک ها هم دیدنیه هاااااااا 

برام جالب بود که تو بیمارستان همچین جاهایی هم هست!... 

 

روز متفاوتی بود... خیلی خیلی متفاوت....

نظرات 4 + ارسال نظر
محسن از دنیای دوست داشتنی دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 19:56

یه مقدار بیشتر توضیح بدید لطفا و رمز پستای قبلیم....

چشم چشم

دختراردیبهشتی سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 19:53

اوه اوهههه..میومدیو میگفتی نه!!!!

جای خوبی بود نمیشد نه آورد:دی

س م ح جمعه 16 دی 1390 ساعت 12:46 http://gitare.blogsky.com/

منم به نوبه خودم ورود تورو به پاپیون خانوم ها تبریک میگم

مرسی:دی

مسعود جمعه 31 خرداد 1392 ساعت 00:32

یکمی از این ها رو خوندم انگار دیروز بود الی که اینا رو مینوشتی !
لعنتی ... حالم از زمان بهم میخوره ...

فک کن.... من دیگه چی باید بگم :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد