درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روزمره

این آدمایی که وقتی کارت دارن تماس میگیرن و مسیج میدن و شمارتو بلدن و وقتی کارشون داری و باهاشون تماس میگیری وانمود میکنن شمارتو ندارن و میگن شما؟ واقعا آدم های ضایعی هستن و از صمیم قلب براشون متاسفم..... اینو قبلا میخواستم بنویسم الان یهو یادم اومد گفتم بنویسم. 

 

 

امروز تو باغ رو سکوی جلوی ساختمون نشسته بودیم بعد یهو یه گله ی گوسفند که معلوم نبود از کجا اومدن خیلی سریع از یه سمت ساختمون اومدن و از یه سمت دیگه رفتن.... یعنی یه صحنه ای بود ها:دی... حالا من خوب توصیف نکردم ولی یه چیزی بود کلا...

نظرات 3 + ارسال نظر
meran سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 21:58

manzooret manam?

نه این مربوط به بزرگترا میشه شما خودتو قاطی نکن مرهان

دختراردیبهشتی سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 22:56

تصورشون کردم :)))))
ببعیه کلا قرمزی اینارم تصور کردم :))))

احسان سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 19:30 http://dez20.blogfa.com

سلام از این به بعد هر وقت آپ میکنی خبرم کن اگه با تبادل لینک موافقی منو به اسم
★ ღ دز بیست ღ ★
لینک کن و خبرم کن با چه اسمی لینکتون کنم؟
منتظر حضور گرمتون هستم
موفق باشد
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد