درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روزمره

۲ روزه که جز پیاده روی بعد از ظهر دیگه هیچ کار مفیدی در طول روز انجام نمیدم!!.... با اینکه همش پای لپ تابم ولی عملا همش گیم بازی میکنم!!!.... تمرین هامو که دوشنبه باید تحویل بدم انجام دادم.... فقط مونده ۲تا سمیناری که احتمالا یا آخر این هفته باید ارائه بدیم یا آخر هفته ی آینده!.... که کار اونا کلا مونده!!!..... اینو اینجا نوشتم که یادم باشه!! و امروز دیگه یه کم به سمینارها برسم!.... 

 

قرار بود جمعه دایی بیاد تهران و وسایلمو با خودش بیاره ولی هنوز خبری ازش نیست!..... 

 

اگه تا آخر هفته نیاد.... مانتو هم ندارم واسه روز ارائه:دی.... حالا بماند جزوه ها و مقاله های پرینت شده که تو چمدونمن!!!! و شدیدا بهشون نیاز دارم! 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ali abdal دوشنبه 21 فروردین 1391 ساعت 00:23 http://aliabdal.blogfa.com

سلام. روزمرگی ها رو بیخیال . از این روزمرگی ها حادثه بساز .
میگم قبلنا بیشتر تحویل می گرفتی . یه سری به وبای دزفول نت می زدی . یه حالی می پرسیدی . اما این روزا جواب پی ام ها رو هم نمی دی .
arbab دزفول نت ( خدا رحمتش کنه)

lمن دوشنبه 21 فروردین 1391 ساعت 16:47

سلام.من حیلی اتفاقی وارد این وبلاگ شدم.دیدم راجع به سمینار حرف زدی.من او این قضیه مشکل دارم می تونی کمکم کنی؟

سلام. چه کمکی از دست من برمیاد؟

دختراردیبهشتی سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 14:46

اوخ جوووووونن
خوبت بشههه
من اینهمه راه اینهمه وسیله هی ببرمو بیارم...

:d

امروز برام آورد :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد