درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روزمره

با بچه ها تو سالن مطالعه ایم.... من نشستم.... دارم یه سی دی واسه سارا اینا رایت میکنم.... زهرا و فاطی هم ایستادن و صحبت میکنن.... فاطی میگه الان پیش نسرین.ش بودم کلی کمکم کرد و چیزای جدید بهم یاد داد و ایرادای برناممو گرفت و ...... زهرا صاف تو روم نگام میکنه و میگه.... د بیا.... کاش بجای الی نسرین.ش هم خونمون بود!!!.... اونوقت مشکل پروژه ها حل بود!!..... چند ثانیه بهش خیره میشم و بهش میگم یعنی صاف قهوه ای کردی منو!.... بعد میگه نه!.... خوب حالا الی هم خوبه اگه الی نبود کی برامون غذای خوشمزه درست میکرد!!! 

 

من: :/ 

 

زهرا: :) 

 

بچه ها: :))))))

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد