درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

دل خوشی های کوچک زندگی

جدیدا متوجه شدم... یه چند تایی از این دوروبری هام امید به زندگیشون صفره!.... یعنی خود صفر!!.... بعد نشستم با خودم کلی فکر کردم!..... دیدم من از این زندگی دل خوشی ندارم.... ولی.. امید به زندگیم صفر نیست!.... خب این یه چیز مثبتیه!... و از این بابت خرسندم!.... 

 

 

یه چیز دیگه که خوشحالم کرد این بود که.... چند شب پیش آخر شب... دختر عمه داشت منو میرسوند خونه... تو راه صحبت میکردیم..... داشت یه جورایی نصیحتم میکرد در مورد ازدواج و این چیزا.... یه چیزی در مورد خودم بهم گفت.... که خیلی خوشحال شدم از اینکه دیگران هم اینو میدونن و این ویژگی منو میبینن!.... حالا نمیگم چی بود... محض شکست نفسی و این حرفا!!!! 

 

 

امروز یکی از بچه ها خونمون بود.... هزار بار گفت بریم تو سایت ببینیم نمره های فازی را ثبت کردن یا نه.... یعنی هر بار که اینو میگفت ته دل من خالی میشد.... و دوباره یادآوریم میکرد نمره مو و من دچار  افسردگی میشدم...:(.... هی بهش میگفتم بمیری خو اسم نمره ها را جلوی من نیار.... یارو باز میگفت...(آیکونی که داره موی خودشو میکنه و حرص میخوره) اسم نمره ی فازی که میاد.... دلم میخواد بمیرم.... امید به زندگیم صفر میشه.... و تمام بدبختی های عالم یادم میاد:(.... ولی خب گذشت.... 

 

 

چند شب پیش.... برنج و قرمه سبزی داشتیم با هم قاطیشون کردیم و با 1قابلمه و 4 تا قاشق از خونه زدیم بیرون به نیت اینکه بریم پارک کنار خونه بخوریمش و برگردیم!..... ولی از پله ها که پایین اومدیم.... به سرمون زد که با این قابلمه که تو یه پارچه پیچیده بودیمش.... بریم تو رستوران روبروی خونه و بزاریمش رو میز و بریم 4 تا دلستر سفارش بدیم و همونجا قرمه سبزیمونو بخوریم:دی.... و هر هر هر بخندیم:دی... خب این کارو نکردیم و رفتیم تو همون پارک غذامونو خوردیم... ولی خب فکرشم برامون شیرین و خنده دار بود:دی 

 

 

امروز از دکتر فا..طم.یزاده یه درخواستی کردم......... اگه قبول کنه امید به زندگیم چند برابر زیاد میشه:دی.... منتظر خبرشم:دی

نظرات 4 + ارسال نظر
محسن از دنیای دوست داشتنی شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 20:31

خوب خوبه من از دور و بریای تو نیسم پس
حالا نمره های فازی رو زده بودن یا نه

محسن یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 11:47

امید به زندگی من با یه بسته پاستیل شیبابا فول میشه.. ا

سید رضا یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 20:41 http://srsreza.blogfa.com

سلام الی..قورمه سبزی خیلی دوست دارم.کمی برام بفرست.در ضمن خوش به حالت.هم درس می خوانی هم زندگی را خوش می گذرانی.

aka دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 13:36 http://aka.blogfa.com

سلام
پس جهار نفری افتادین به جون یه قابلمه قورمه سبزی. دلم آب افتاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد