درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روزمره

مکالمه ی اول: 

 

خب انقد بی حوصلم که حوصلم نمیکشه دقیقا بگم چی بود مکالمه.... ولی یکی از دوستای خیلی نزدیکم.... که تو برنامه نویسی خیلی حرفه ایه..... آنلاین بود و میخواستم ازش یه سوالی بپرسم... الگوریتم برنامه را براش توضیح دادم و گفتم که بلدم بنویسمش فقط واسه شروعش یه سوالی داشتم..... بعد فقط میخواستم اون سوالمو جواب بده.... ولی اون هی توضیح میداد در مورد روش نوشتن برنامه..... بعد من هی توضیح میدادم... جواب سوالمو نمیگرفتم... بعد کلا اون متوجه نمیشد من چی میگم.... بعد یهو بی حوصله شدم و گفتم ببین اصلا بیخیال.... اعصابم بهم ریخت!:(.... دوستمم قهر کرد و رفت!!!!! 

 

مکالمه ی دوم: 

 

واسه یکی از بچه ها به چند نفر دیگه رو زده بودم.... که یه چیزی بهش بدن.... یه نفر گفته بود دارم... ولی باید خودش زنگ بزنه دقیقا توضیح بده که چی میخواد ببینم کدوم قسمتشو بهش بدم و ..... بعد من به این دوستم گفتم که خودت زنگ بزن به فلانی من باهاش هماهنگ کردم!!.... بعد دو ساعت... طرف زنگ زد دیدم به یارو زنگ نزده..... حرصم درومد بهش گفتم حسابی منو ضایع کردی.... من بخاطر تو رو انداختم..... بعد دیگه داشت واسه من توضیح میداد که چی میخواد... اصلا حال و حوصله ی گوش دادن نداشتم.... اصلا فکرم کار نمیکرد که طرف چی میگه.... بهش گفتم ببین واسه من توضیح نده..... من الان اصلا نمیفهمم تو چی میگی... خودت باید بهش زنگ بزنی....  قهر کرد و گفت اصلا هیچی نمیخوام!!!!!... 

 

 

.  

.

 

دارم ترجمه میکنم.... تمام کلمه ها رو بلدم.... ولی هر کاری میکنم نمیتونم با کلمه ها جمله بسازم.... حرصم در میاد..... این کلمه ها و این متنم فهمیدن من بی حوصله هستم و باهام قهر کردن:(......  

 

روزهای سختین این روزها........

نظرات 3 + ارسال نظر
پرستو شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 23:16 http://www.parastohadi.blogsky.com

منم امروز بدتر از شما بودم

سید رضا سه‌شنبه 2 خرداد 1391 ساعت 21:27 http://srsreza.blogfa.com

سلام.همه گاهی اینجوری می شویم.تسلط و اعتماد به نفس گاهی مانند ماهی لیز می شود.باید دستها را شست تا از دستمان در نرود.موفق باشی و هستی.

نرگس دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 17:42

سلام
نمیدونم چه اتفاقی افتاده که این روزا همه بی حوصله و عصبی ان. یکیش خودم! خیلی ها رو هم میشناسم که همینطورن. نمیدونم ما آدما یهو عوض شدیم یا روزگار یهو با ما عوض شده!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد