درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روزمره

الان خونه عمه هستیم..... میخوایم بریم بیرون.... من آماده شدم.... 4زانو رو مبل نشستم و دارم مینویسم تا بقیه هم آماده شن.... کلی برنامه ریزی کرده بودم که هفته دیگه برم دز.... ولی.... الان جیمیلمو باز کردم دیدم دکتر فا....طم..ی زاده لطف کرده 3 سری تمرین برام میل کرده.... از همین تریبون رسما از ایشون تشکر به عمل میارم.... تا باعث شد به جای برنامه ریزی برای یک سفر مفرح... 14 ام و 15 ام خرداد بشینم تو خونه و تمرین حل کنم و تایپ کنم و گزارش بنویسم و سوی چشمام کم بشه و هی برنامه ران کنم و از نتیجه ها عکس بگیرم و بزنم تو گزارش و هی برنامه بنویسم و هی جواب نگیرم و هی اعصابمان بهم بریزه و هی گیر بدیم به این و اون و دعوا کنیم و .... دعا نثار روح دکتر کنیم که قشنگ ترتیب برنامه هامونو داد:( 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
دختراردیبهشتی جمعه 12 خرداد 1391 ساعت 02:47

خوب کرد دسش درد نکنهههههههههههه



الی یه مقاله رو میخاسم پیاده سازی کنم توش نوشته بود که برنامه رو که ران کردیم چقد طول کشیده تا جواب بده،بنظرت چقد بود؟؟


5 رووووووووززز :))))
1% فک کن لپ تاپ من 5 روز غژغژ کنه تا برنامه اجرا شه
0.5% فک کن من همچون برنامه ای رو بنویسم :)))))

دانشگاه یه کامپیوترایی داره که این برنامه ها رو زود ران میکنه!!

:دی

تو هم میتونی:دی

01 دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 10:48

فک کنم جا داره روز مرد رو در وبلاگت تبریک بگی

merhan دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 15:52

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد