درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

مین سویپر کات

مین سویپر و دیلت کردم.... ولی با این حال.... مغزم هنوز اینو درک نکرده که من دیلتش کردم.... تا لپ تابو روشن میکنم.... میخوام کارامو شروع کنم.... میگه اول بزار یه دست مین سویپر بزنیم!..... و ناخوداگاه دستمو میبره سمت دکمه ی استارت..... منم توو دلم به اون قسمت از مغزم میخندم و میگه هه.... دیلت شده عزیزم:دی 

 

ترک میکنم به زودی..... 

نظرات 3 + ارسال نظر
. چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 21:29

می گن جهنم همه ی مانتو هاش اپول داره ، خلاصه دخدرا سوژن اونجا !

جناب .

اتفاقا پسرا هم همشون شلوار پارچه ای پیله دار میپوشن

صادق چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 21:35 http://kamobish

همچنان هستم.میام.و گاهی میخونمت:)

tnx

محسن از دنیای دوست داشتنی چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 23:55

وایییی الی پلی خودتی؟ میدونی چطو شد؟
ویندوز عوض کردم رو این مین سویپر نیس.رفتم دانلود کنم نتیجه دوم جستجو اینجا بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد