درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روزمره

سایت شرکت منهدم شده.... یعنی از صب که اومدم سر کار هییییییییچ کاری واسه انجام دادن نداریم!!... بعضیا جلسه دارن.... بعضیا دارن فیس بوکشونو چک میکنن.... منم که.... عملا بیکار!!! 

 

یعنی اون وقتا که اینترنت نبود ملت چیکار میکردن؟؟؟؟ 

 

از وقتی میام سر کار با اینکه تمام وقت اینترنت پر سرعت دارم ولی فعالیت های اینترنتی شخصی و فیس بوکیم بسیاااااااار کم شده!!.... روزای اول که فکر میکردم گناه داره و ممکنه مدیر راضی نباشه و این صوبتا حتی ایمیلمم باز نمیکردم... انسانیت کامل به خرج میدادم... ولی بعد از یه مدت.... دیدم خب... یه وقتایی میشه یه کارای شخصی ای هم انجام داد!!.... و اینگونه شد که از این به بعد هر از چند گاهی... شایدم هر روز ممکنه اینجا آپدیت بشه.... 

 

 

 

دلم واسه گذشته یه ذره شده.... احساس میکنم از همه چی و همه کس دورم....اصن همه چی برام جدیده.... آدمای دورو برم... اتفاقای عجیب و متفاوت... مسیر های جدید...  

بعد با خودم این جمله رو میگم... که گاهی باید کم باشی تا کمبودت احساس بشه نه اینکه نباشی تا نبودت عادت بشه.... فکر میکنم دیگه نبود من واسه همه عادت شده... آخه مدت هاست که کلا نیستم....  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد