درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روزمره

هه هه راستی گفتم تو قرعه کشی برنده شدم؟ 

دو هفته پیش که میخواستم اینترنتی بلیط قطار بگیرم....  تو قرعه کشی آنی برنده شدم... ۵۰ تومن.... خیلی خوب بود :) 

پریروز واریز شد به حسابم :دی 

 

دیروز.... یه سر رفتم پیش دکتر فا..ط.می.زاده.... بخاطر تاخیرم آمادگی هر برخوردی رو ازش داشتم.... ولی خیلی خوب بود... و مهربون.... و کمکم کرد و همونجا لپ تابشو روشن کرد و برام چند تا فایل فرستاد و خوب بود خلاصه... فقط کلی کار جدید گفت باید انجام بدم... ولی خیلی خوشحالم از اینکه دارم باهاش کار می کنم... خیلی :).... دخترشو با خودش آورده بود دانشگاه.... دخترش داشت رو تبلت نقاشی میکشید!!.... بعد ما بچه بودیم وقتی بابامون جایی کار داشت ما رو با خودش میبرد یادمه تو ماشین مینشستیم مسافرت بازی میکردیم پشت فرمون تا بابامون بیاد... :(  

 

 

دیروز یه سر هم رفتم پیش علی جون.... دره اتاقش باز بود منشیش هم نبود... یه نیگاه تو اتاقش انداختم... یه پسره پیشش بود... بعد سلام کردم.... گفتم استاد تا چند دقیقه دیگه میام.... بعد علی جون اصراااار که نه نرو بیا تو... بشین...بعد گفتم نه استاد مزاحمتون نمیشم میام چند دقیقه دیگه.... بعد علی جون اصرراااااارررر بعد دیگه رفتم پیششون نشستم.... پسره داشت ماجرا تعریف میکرد :) 

 

گفت یکی از فامیلاشون رفته دندونپزشکی بعد نمیدونم چی شده عفونت کرده لثه هاش بعد نمیدونسته.... هیشکی هم نفهمیده این عفونت کرده... بعد هی رفته دکتر گوش و حلق و بینی.... بعد دست آخر فوت کرده!..... حالا این ماجرا رو واسه علی جون تعریف میکرد که علی جون درکش کنه و بهش نمره بده.... علی جونم در کمال بی خیالی برگشته میگه خانوم راست میگه ایشون؟؟... دندون پزشک های دزفول آدم میکشن؟؟ ... بعد فهمیدم پسره دزفولیه... گفتم نه استاد... اینا همش شایعه است:دی.... بعد دیگه.... هی حرف زدیم و اینا.... تا پسره رفت.... و منم کارامو بهش نشون دادم و.... بعد ۴ برابر کارایی که تا الان انجام دادم کار جدید گفت باید انجام بدی.... و تا شنبه تحویل بدی!!! در همین راستا سه شب خواب بی خواب!!  

 

 

دیشبم تولد عمو مسعود بود.... رفتیم کرج... کلی خوش گذشت... کلی سورپرایز شد.... خیلی شب خوبی بود... :) 

نظرات 5 + ارسال نظر
میلاد چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 10:07 http://denapatogh.com

سلام دوست عزیز از وبلاگت دیدن کردم . خوشحال میشم به سایت ما هم سری بزنی . میتونی با عضویت آسان در سایت ما به خیلی امکانات دسترسی پیدا کنی. گالری عکس , تالار گفتمان و انجمن ,کارت شارژ و جایزه رایگان , آپلود سنتر و دانلود موزیک و ویدئو و خیلی امکانات منحصر به فرد دیگه . منتظریم Denapatogh.com

میلاد چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 10:37 http://denapatogh.com

سلام دوست عزیز از وبلاگت دیدن کردم . خوشحال میشم به سایت ما هم سری بزنی . میتونی با عضویت آسان در سایت ما به خیلی امکانات دسترسی پیدا کنی. گالری عکس , تالار گفتمان و انجمن ,کارت شارژ و جایزه رایگان , آپلود سنتر و دانلود موزیک و ویدئو و خیلی امکانات منحصر به فرد دیگه . عضویت خیلی سادست آموزش عضویت هم قرارداده شده . آموزش استفاده از انجمن هم میتونی مشاهده کنی منتظریم Denapatogh.com

مسعود چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 21:23

به این بهانه که نمیخوای نقاشیتو تا فردا نفرستی ؟!

با خوش بحال دختر دکتر

برات میل کردم چک کن

فقط لطفا من اول بشم

مسعود پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 11:27

گیری دادی ها / جایزه نداره بازی که نیست
همین که تونستی شرکت کنی برنده ای
جدیدا من کشته این شکلک های بلاگ اسکایم

پاسخ دهی به کامنت ها شکلک نداره متاسفانه

مهران بقایی جمعه 31 خرداد 1392 ساعت 11:06

چه خوب که هنوز می نوسی ما که مسدود اندر فیلتریم

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد