درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

همکار جدید

دیشب بالاخره برنامه ام جواب داد.... دیروز لپ تابمو با خودم آورده بودم شرکت.... بعد همکار جدیدم خیلی پایه و حرفه ایه برنامه نویسیه.... اصن یه چیزیه هااااا.... بعد دیگه با هم برنامه رو خط به خط مرور کردیم و اینا... تا فهمیدیم مشکلش کجاس :).... خدا از این همکاران نصیب همه بکنه :)... همکار قبلیم هم خیلی باحال بود... ولی فقط باحال بود... وقتی اون بود... حرفه یا نبود.... همینجوری که کار میکردیم همش حرف میزدیم و میخندیدیم.... خیلی ازش خوشم میومد.... ولی این یکی اصن پایه نیست.... ولی در عوض خیلی حرفه ایه و جواب همه سوالای منو داره.... اون روزی هم که فلشم خراب شده بود... اون برام ریکاوریش کرد :)  

 

ارشد هوش مصنوعیه.... مهربونه... کم حرفه.... وقتی نیگاش میکنی همش لبخند میزنه.... 

 

خیلی خوشحالم که فردا تعطیله..... خیلی........ 

 

خدا این حالو از ما نگیر :) 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
میلاد یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 10:19 http://gta4persian.rzb.ir/

با سلام وبت جالبه به وب من هم بیا ببین مطالب می پسندی

محسن از دنیای دوست داشتنی یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 12:00

پستات یکی در میون شاد و غمگینه.امروز میای میگی خیلی ناراحتم فردا میای میگی خیلی خوشالم.

من معمولا ناراحت نیستم:دی... همون لحظه که ناراحتم مینویسم دیگه ناراحتیم میره دیگه :دی

نوشتن همینش خوبه پسرم

مسعود یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 20:01 http://bermooda13.blogfa.com

اگه این زندگی باشه ... من از مردن حراسم نیست .... صورت منو تصور با صدای خواجه امیری

منم یه پسر همسایه پیدا کردم همه چی بلده ... علایقشم مثه خودم ... حالا فهمیدم چرا تو دز به دنیا امدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد