درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

ترک عادت

وابستگی به هر چیزی یا هر کسی آدمو از پا در میاره.... خیلی ساده.... من عادت دارم هر روز از خونه که بیرون میام... هندزفری تو گوشم باشه... و تا میرسم سرکار باید یه چیزی گوش بدم... حالا مهم نیست که چی... فقط همین که یه صدایی تو گوشم باشه کافیه.... بعد یه روز صبح از خونه بیرون میام.... پایین میرسم و میبینم ای داد بیداد هندز فری خونه جا مونده... بعد کلی کلافه میشم... یعد دیگه.... تنها کاری که میشه انجام داد اینه که یه سری آهنگا رو تو ذهنم با خودم مرور می کنم و راه میرم!.... مسخرس؟؟.... بعدشم هولی میگیردم که برگشتنی چیکار کنم که باز هندزفری ندارم.... انقدر شدت هول زیاده که هممش چشمم به اینور اونوره که یه جایی پیدا کنم که هندزفری بفروشه... گاهی وقت ها هم میبینم ولی شدیدا خودمو کنترل میکنم که نخرم!!.... خلاصه اینو میخوام بگم که عادت کردن حتی به یه چیز کوچیک مث هندزفری میتونه مث خوره بره رو مخ آدم... بعد یه چیز بد تر ترش میشه عادت کردن به گوشی موبایل!.... و اینکه آدم همش چک کنه که مسیج یا تماس داره یا نه!!... مثلا 5 شنبه تو مسیر خونه به شرکت یه مسیج اومد.... تا اومدم جواب بدم... گوشیم خاموش شد از بی باتری ای!!!... بعد دیگه شارژر هم همرام نبود و تا عصر که برمیگشتم خونه بی گوشی بودم!!!.... شرکت که رسیدم... گوشیمو از کیفم دراوردم و گذاشتم رو میز.... بعد با اینکه می دونستم خاموشه ها.... ولی کاملا بی اختیار و طبق عادت هر چند دقیقه یه بار دستمو میذاشتم روی اون دکمه اش که نشون میده میس کال یا مسیج اومده یا نه!!!!.... بعد دیگه تمرین خوبی بود واسه ترک عادت!!.... بعد یه عادت خیلی بده بد اینه که آدم گشنش نباشه ولی همش دنبال یه چیزی باشه که بخوره.... حالا اون چیز... میتونه غذا باشه... می تونه چیپس و ماست موسیر باشه.... میتونه دنت بیسکوییتی باشه یا این شکلات های تلخی که تو یه شکلات خوری کوچولو رو میز منه!... و اینجاست که اضافه وزن سر به فلک می زنه.... واسه همین.... این هفته می خوام شکلات های تلخو بردارم و به جاشون بیسکوییت دیجستیو بزارم.... ولی هنوز اراده ی ترک کردن دنت بیسکوییتی رو ندارم :دی خب اینا خیلی مسخره بودن همشون.... بد ترین حالت عادت، عادت کردن به شخصه... به اینکه یه نفر باشه باشه باشه.... بعد دیگه یهو نباشه.... این خیلی بده.... باید یاد بگیریم.... به هیچ کس عادت نکنیم.... مستقل بودن و احساس رضایت از استقلال فکری و احساسی.... حس خیلی خوبیه.... امیدوارم همه تون تجربه اش کنید.
نظرات 3 + ارسال نظر
hamed دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 10:29 http://www.20te20.ir/ads-reg.php?moarref=50055

با سلام وبلاگ قشنگی داری دوست خوبم.من برای شما یک پیشنهاد جدید و خیلی عالی دارم.اونم در این سیستم کسب درآمد از شما به ازای بازاریابی و تبلیغات برای کالاهای مجازی که در این سیستم وجود دارد، درآمد خواهید داشت همچنین در زمینه جذب فروشنده و یا همکاری های تبلیغاتی گسترده تر می توانید با ما همکاری دائمی داشته باشید و به مرور و با همکاری مداوم و حرفه ای شدن در این کار ماهانه درآمد مناسبی خواهید داشت و می توانید این کار را به عنوان یک شغل پردرآمد حتی در منزل برای خود در نظر بگیرید که زمان زیادی هم از وقت شما را نمی گیرد.
منتظرتم

دختراردیبهشتی دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 12:59

نمیشه... عادت نکرد.

میشه میشه...

مسعود دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 14:27

با دختر اردیبهشتی موافقم
نمیشه
یعنی اگرم بشه من آدمش نیستم
تو هستی ؟

نمیدونم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد