درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روزمره

.... و بعد از دو ماه و نیم گلی را میبینیییییییییم :) 

 

نصفه شبی ساعت ۴ رسیدن.... اصن از ذوق اینکه دارن میان شب خوابم نبرد :دی 

 

بعدشم که عملا ۴ تا ۵:۳۰ باهم حرف زدیم.... ۵:۳۰ تا ۶:۳۰ لالا.... 

 

و اینجوریه که الان تو شرکت دارم چرت میزنم :|||:::؟؟؟؟؟؟::://///

نظرات 5 + ارسال نظر
دختراردیبهشتی سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 13:38

چشمت روشننن

مسعود پنج‌شنبه 6 تیر 1392 ساعت 09:05

سلام برسون !
دیروز هر کاری کردم نشد کامنت بذارم

دختراردیبهشتی یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 16:29

من اینجا کامنت گذاشتم!په کو؟؟؟

بعدشم توی بی تربیت چرا به من سر نمیزنی؟؟؟

نذاشتی!!

از تو ریدر میخونمت... سختمه وبلاگ باز کنم:دی

دختراردیبهشتی یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 20:41

بله گفتم چشت روشن!
تمبللللل...خو ریدر چه فایده؟؟؟

میام میام

مسعود یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 20:55

حالا که ریدرو بستن په میکنی ؟!

هنوز نبستن.... تا 1 جولای وقت هست.... بعدش دیگه وبلاگ خوندنو ترک میکنم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد