درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

طلوع

اینکه شب تا صبح بیدار باشی و روشن شدن هوا رو ببینی حس عجیبیه.... خیلی عجیب...

نظرات 6 + ارسال نظر
دختراردیبهشتی یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 16:26 http://http:

الیییییی :))))
تو و شب تا صب؟؟؟؟؟؟؟؟؟:)
الی یه بار پارسال یه پروژه انجام میدادم،سر شب نشسته بودم پشت میز، بعد بچه ها رفتن شام خوردن و من نشسته بودم،بعد بچه ها رفتن حرف زدن ، فیلم دیدن ، کاراشونو کردن،رفتن ، اومدن ، خابیدن،صب شد، بیدار شدن، اومدن صبونه خوردن،و من همونطور پشت میز!!!
احساسه تو کارتونارو داشتم که خورشید تندی میچرخه
ولی در کل اوله اوله صب رو خیلی دوس دارم که هنو خورشید نی..مخصوصا اگه بری بیرون از زیر یه سقف! احساس میکنی زندگی داره شرو میشه

نمیای که ببینی چی داره بهم میگذره......

بیااااااااا دیگه

اوهوم... حس خوبی بود

دختراردیبهشتی یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 20:40

چی میییگذره؟؟؟؟
نیستی ببینی بر من چه میگذرد؟؟؟؟

خو بیا که ببینی

زودی بیاااااا

مسعود یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 20:57

من هزار بار این اتفاق افتاده برام /
نه عجیب نیس
میدونی پی عجیبه ؟ اینکه مثلا 11 10 شب بخوابی 6 صب بیدار شی ... این آرزو شده واسه من !

نوچ نوچ نوچ

پسرم تو بعدا چجوری میخوای بری سر کار؟؟؟

مسعود دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 14:33

زنم بیدارم کنه خب :دی
درضمن همیشه این مشکل من با رفتن سر کلاس حل شده

:دی

سرور سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 19:31

خیلی دروغ بنظر میاد که بگم همه این پستای اخیرت رو خوندم و با همه استرس ها و ناراحتیایی که نوشته بودی ناراحت شدم ولی تنبلیم میومد کامنت بذارم:||
ولی واقعا همینجوری بود :|

دیدن طلوع افتاب وقتی خوبه که نشسته باشی به حرف زدن و خندیدن و چیز میز خوردن با رفقا یا فامیل ، نه وقت درس و پروژه
اه
کی این درس تموم شه رها شیم

یه روزی میاد که من هیچ درسی ندارم.... هیچ کاری هم ندارم و با خیال راحت تو خونه دارم عصرانه میخورم و فیلم میبینم.... قبلشم از باشگاه برگشتم.... قبل ترشم چند ساعت وقت گذاشتم و یه غذای خوشمزه درست کردم.... قبل ترشم تا لنگ ظهر خواب بودم.... مطمئنم اون روز میاد :)


مرسی سرور جان... منم همیشه همه رو میخونم ولی نو کامنت :دی

مسعود چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 13:00

دعا کن من لیسانس گرفتم بمیرم بعدش !

تو دعا کن من دفاع کنم.... با هم بمیریم :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد