درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روز دوم

بعد از رفتن مامان روز اول سر سفره صبحونه:

 

البته قبلش ساعت یه رب به ۶ پاشده بودم و رفته بودم نون خریده بودم و صبحانه آماده کرده بودم و ملتو بیدار کرده بودم.... 

 

عمه گفت الناز بیدار نشده مثکه خیالش راحته الی هست.... بابا گفت الی که باشه همه خیالشون راحته...  

 

 

 

بعد از رفتن مامان روز دوم.... 

 

به جای یه رب به ۶ یه رب به ۷ بیدار شدیم:دی..... دیگه از امروز به بعد با اینکه الی هست هیشکی خیالش راحت نیست :دی

نظرات 2 + ارسال نظر
goli پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 18:40

ههههههههههه likeeeeeeeeee در حد بنز

مجتبی چهارشنبه 22 آبان 1392 ساعت 13:46 http://dez20.ir

سلام وبلاگت حرف نداره حرفات با مزس به منم سر بزن و نظر بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد