درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

روزمره

داره بارون میاد... کاش کسی پیشم بود آش ارده درست میکردم... یه نفرم بود خوب بودااا.... هی روزگار :(


دیشب ساعت 7 رفتم دنبال خلبان باهم رفتیم خونه الناز اینا، مادرشوهرش قلیه ماهی درست کرده بود :))


شب خوبی بود :))


امروزم از صبح با گوشیم بازی کردم تا الان :((


باید بازی هامو پاک کنم همه رو :|||


دوستم داره تاریخ مقاله پایان نامشو تمدید میکنه.... شیطونه میگه من نیز.... :|||

نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 11:45 http://jeepers-creepers.blogsky.com

گوش به شیطونه نده
قالب وبلاگتو دوباره انتخاب کن تا نظرات زیر پست باشه
لایک مطلب هم فعال کن توی تنظیمات
موفق باشی

غزال چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 07:46 http://mygoldendays.persianblog.ir

پستت هات رو میخونم و دوستشون دارم اما نمیدونم چرا نظر نمیزارم گفتم عذرخواهی کنم بابتش
تازه یادم نرفته قرار بود راجع به اشناییت با خلبان برامون بنویسی
راجع به عروسیت هم هیچی ننوشتی. کلا هی هیچی نمی نویسی چرا؟

چشم مینویسم سر فرصت :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد