درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

همسر تپل من

امروز صبح خلبان چشاشو که باز کرد گفت چی بپوشم امروز؟... بهش گفتم اون شلوار کتون سرمه ایه که زیر پیرهن راه راهه رو بردار بپوش... رفت وضو گرفت و اومد شلوارو برداشت... منم رفتم نماز بخونم.... برگشتم تو اتاق یهو میگه شلواره دکمه اش نمیبنده!... بهش یه لباس دیگه پیشنهاد دادم.... برداشت پوشید و آماده شد.... چند دقیقه وقت داشت... بهش میگم چه حسی داری میبینی لباسات یکی پس از دیگری قابل پوشیدن نیستن؟.... میگه هیچی حس خوشحالی :))


بعد میاد چند دقیقه پیشم.... بهش میگم تکرار کن... من تپل هستم... اول صبحی تکرار میکنه میگه من تپل هستم:دی


بهش میگم بگو همه ی لباس هایم دارند برایم تنگ می شوند... تکرار میکنه...


دوباره هی بهش میگم بگو من تپل هستم:دی واونم تکرار....


.

.

.


خدافظی میکنه میره سرکار... بعد از ظهر بهش زنگ میزنم... میگم نهار چی خوردی؟ شام چی برات درست کنم؟.... موقع خدافظی بهش میگم حالا تکرار کن 3 بار بگو من تپل هستم:دی... میخنده میگه اینجا بگم؟...:دی 

نظرات 1 + ارسال نظر
سید رضا چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 00:37 http://srsreza.blogfa.com

سلام:-)ورزش که از زندگیمون حذف بشه روند چاق شدن شدت پیدا می کنه مثل من که ۵ کیلو شرمنده لباسام شدم :-)البته یک ماه فرصت میخوام مجبران کنم:-)تقصیر خانمها هم هست :-)غذاهای خوشمزه رو نمیشه نخورد:-)خوشحالم دوباره می نویسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد