درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

درباره ی الی پلی

روزمره های مامان حلما و همتا

آدم ها هر روز عوض می شوند

تغییر وضعیت برایم جزو سخت ترین کارهاست، این سختی به تمام کارهای روزمره ی شخصی و شغلی و رفتاری ام بسط داده می شود، مثلا اینکه یک چیزی در خانه نیاز باشد و آن را نداشته باشیم، بیرون رفتن از خانه حتی تا سوپر سر کوچه در حد مرگ برایم سخت است، اگر به خودم باشد ممکن است هفته ای یک بار از خانه خارج شوم آن هم فقط برای رفتن به خانه پدری و لاغیر. 

به همین خاطر، دورکاری از لذت بخش ترین شغل هاست، مثلا اگر می بایست هر روز صبح بیدار شوم و برم شرکت، ترجیه میدادم بمیرم! یا مثلا برای پیاده روی، حاضرم یک ساعت دور میز جلوی مبل ها بچرخم ولی مانتو و روسری نپوشم که بروم بیرون.... یا مثلا کارهای شرکت را فقط و فقط با روش های خودم انجام بدهم و وای به روزی که یکی از همکاران پیشنهادی برای تغییر در روند کار بدهد،... در این حالت سریعا عکس العمل نشان می دهم و با تشکر از پیشنهاد کاربردیشان،  تمام تلاشم را می کنم که ثابت کنم حداقل برای من، انجام روند قبل، بهینه تر است.

از آخرین باری که گوشی خریدم بیشتر از 3 سال می گذرد، نه اینکه گوشی خیلی خوبی باشد و نه اینکه نیازی به گوشی جدید نداشته باشم، حدودا یک سال است که گوشی ام همیشه هنگ است، مدتی وای فای اش کار نمی کرد،... بعد از چند هفته بی محلی بصورت خودکار درست شد،... حدودا دو ماه است که دوربینش و چراغ قوه اش هم از کار افتاده، ولی این دو با بی محلی درست نشدند.... برای امور کاری نیز به شدت به گوشی جدید نیاز دارم، ولی... بحث همان تغییر است... اصلا اینکه بخواهم یکهویی همه چیز را از یک گوشی به گوشی دیگر منتقل کنم هم برایم وحشتناک است...

نمی توانم فکرش را کنم که چطور دو سال هر روز صبح تا عصر به شرکت میرفتم!.... یا قبلش هر روز دانشگاه!... یا قبلش هر روز مغازه... 

خب! آدم ها عوض می شوند ولی فکر نمی کنم دوباره یک روزی بیاید که علاقه به بیرون رفتن از خانه داشتم باشم. نه مطمئنم نمی آید.

نظرات 4 + ارسال نظر
محسن از دنیای دوست داشتنی چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 23:03

عههه نگا ای اسمایلیای قشنگا
اصلن شکلشون از یادم رفته بودا از بس که انترای واتس اپ جلو چشممون هستن دیگه.

چرا انشاء پستت ایطوری بود؟!! همیشه گفتاری مینوشتی که.اینتم تغیر کرده؟

همینه دیگه.آدم پیر میشه. دلیل تغیر فقط همینه. حالا راه رفتن که خوبه من الان دیگه رسمن به زور حرف میزنم!به زوراا!! یعنی واقعن زورم میاد جواب کسی بدم.
قدیما کامنت میزاشتم بعدم خیلی مسرانه میومدم پیگیری میکردم ببینم فلان جا جواب دادن یا نه الان میگم اون کی بود قبلن اون کارا میکرد چی شد پ کجا رفت؟!

مسعود جمعه 9 مهر 1395 ساعت 21:43

درباره الی پلی ...

محسن سه‌شنبه 11 آبان 1395 ساعت 08:15 http://instagram.com/deznegar

تغییر همیشه سخته
ولی تغییرایی به وجود میاد به مرور زمان که ادم فکرشم نمیکنه
زمان بگذره، خیلی چیزا تغییر میکنه

یونو شنبه 22 آبان 1395 ساعت 00:49 http://yuno.blogfa.com

تا حالا فک می کردم فقط دوست من این مدلی یه و امکان نداره هیچ بنی بشری در حد اون باشه. :دی
در این حد که اگه نزدیک خونمونه، حتما میرم ببینمش، چون اگه بره خونشون تا کار واجب بعدی از خونه بیرون نمیاد :پی
چه جوری میشه که اینجوری میشه واقعا؟ :دی

تازه سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد